Oracle uvádí CRM On Demand Release 15

Společnost Oracle oznámila Oracle CRM On Demand Release 15, nejnovější verzi webové služby Oracle pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), která přináší účinné funkce pro společenské CRM včetně společenských sítí a funkcí spolupráce na podporu vyšší produktivity koncových uživatelů. Společenské CRM umožňuje uživatelům pracovat efektivněji a produktivněji prostřednictvím snadno použitelných a přesně zacílených týmových aplikací, které využívají kolektivní inteligenci společenských sítí a fungují uvnitř i mimo hranice společností.



K lepší spolupráci v rámci aplikace Oracle CRM On Demand Release 15 přispívá kombinace poznámek (Sticky Notes) a Centra zpráv (Message Center), jež umožňují obousměrnou výměnu aktuálních, konsolidovaných, centralizovaných a snadno přístupných komentářů bez nutnosti vyhledávat konkrétní záznamy. Například členové určitého týmu se mohou přihlásit k odběru poznámek a vytvořit tak společenskou síť spojenou s určitou příležitostí, jejíž všichni členové jsou neustále informováni o aktuálním stavu.

 

Objekty aplikace Oracle CRM On Demand, například nejdůležitější zákaznické účty nebo kontakty, mohou zákazníci začlenit do svých webových portálů jako iGoogle nebo MyYahoo! spolu s obsahem z jiných webových aplikací a kanálů RSS. Získají tak neustálý přístup k aktuálním klíčovým informacím ze systému CRM, aniž by museli opouštět svůj oblíbený portál. Oracle CRM On Demand Release 15 také rozvíjí analytické funkce pomocí panelů, které lze přizpůsobit konkrétním obchodním potřebám a metrikám jednotlivých organizací.

 

Společnost Oracle zároveň oznamuje nový produkt Oracle Mobile Sales Assistant, který znamená zcela nové pojetí mobilního přístupu k systému CRM a pomůže zákazníkům řešení Oracle CRM On Demand dosáhnout vyšší produktivity.


 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.