facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Oracle uvádí CRM On Demand Release 15

Společnost Oracle oznámila Oracle CRM On Demand Release 15, nejnovější verzi webové služby Oracle pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), která přináší účinné funkce pro společenské CRM včetně společenských sítí a funkcí spolupráce na podporu vyšší produktivity koncových uživatelů. Společenské CRM umožňuje uživatelům pracovat efektivněji a produktivněji prostřednictvím snadno použitelných a přesně zacílených týmových aplikací, které využívají kolektivní inteligenci společenských sítí a fungují uvnitř i mimo hranice společností.



K lepší spolupráci v rámci aplikace Oracle CRM On Demand Release 15 přispívá kombinace poznámek (Sticky Notes) a Centra zpráv (Message Center), jež umožňují obousměrnou výměnu aktuálních, konsolidovaných, centralizovaných a snadno přístupných komentářů bez nutnosti vyhledávat konkrétní záznamy. Například členové určitého týmu se mohou přihlásit k odběru poznámek a vytvořit tak společenskou síť spojenou s určitou příležitostí, jejíž všichni členové jsou neustále informováni o aktuálním stavu.

 

Objekty aplikace Oracle CRM On Demand, například nejdůležitější zákaznické účty nebo kontakty, mohou zákazníci začlenit do svých webových portálů jako iGoogle nebo MyYahoo! spolu s obsahem z jiných webových aplikací a kanálů RSS. Získají tak neustálý přístup k aktuálním klíčovým informacím ze systému CRM, aniž by museli opouštět svůj oblíbený portál. Oracle CRM On Demand Release 15 také rozvíjí analytické funkce pomocí panelů, které lze přizpůsobit konkrétním obchodním potřebám a metrikám jednotlivých organizací.

 

Společnost Oracle zároveň oznamuje nový produkt Oracle Mobile Sales Assistant, který znamená zcela nové pojetí mobilního přístupu k systému CRM a pomůže zákazníkům řešení Oracle CRM On Demand dosáhnout vyšší produktivity.


 
  

- PR -

50(v)tipů paní Teskové #2: SIEM aneb jak se z logů dělá příběh a z příběhu varování

Teskalab LogoV minulém díle jsme si povídali o tom, co je to log management a proč je důležitý. Je to takový základ IT hygieny. Něco jako kartáček na zuby pro vaše IT. A řekněme si na rovinu, žádná velká zábava s ním není, ale zkuste to měsíc bez něj a líbit se vám to nebude. Dneska ale půjdeme o krok dál. Protože když už máte logy, je čas se na ně nejen dívat, ale také s nimi pracovat. A to se nejsnáze dělá tak, že se jim naučíte rozumět. Dovolte mi, abych vám představila dalšího hrdinu kybernetické bezpečnosti: SIEM.

  

- PR -

Od tabulek k centralizovanému systému řízení výroby

Implementace ERP Vision zefektivnila využití výrobních dat


modV současné době je poměrně běžným požadavkem společností, které implementují ERP systém, vyřešení podpory řízení některých klíčových procesů. S přípravou takových řešení je obvykle spojeno nejvíce práce na projektu implementace. Na začátku často bývá představa ideálního stavu, ale chybí detailní pohled včetně uvědomění konkrétních datových toků. Popravdě ani není v silách zákazníků tyto detaily zpracovat.