Oracle uvádí CRM On Demand Release 15

Společnost Oracle oznámila Oracle CRM On Demand Release 15, nejnovější verzi webové služby Oracle pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), která přináší účinné funkce pro společenské CRM včetně společenských sítí a funkcí spolupráce na podporu vyšší produktivity koncových uživatelů. Společenské CRM umožňuje uživatelům pracovat efektivněji a produktivněji prostřednictvím snadno použitelných a přesně zacílených týmových aplikací, které využívají kolektivní inteligenci společenských sítí a fungují uvnitř i mimo hranice společností.



K lepší spolupráci v rámci aplikace Oracle CRM On Demand Release 15 přispívá kombinace poznámek (Sticky Notes) a Centra zpráv (Message Center), jež umožňují obousměrnou výměnu aktuálních, konsolidovaných, centralizovaných a snadno přístupných komentářů bez nutnosti vyhledávat konkrétní záznamy. Například členové určitého týmu se mohou přihlásit k odběru poznámek a vytvořit tak společenskou síť spojenou s určitou příležitostí, jejíž všichni členové jsou neustále informováni o aktuálním stavu.

 

Objekty aplikace Oracle CRM On Demand, například nejdůležitější zákaznické účty nebo kontakty, mohou zákazníci začlenit do svých webových portálů jako iGoogle nebo MyYahoo! spolu s obsahem z jiných webových aplikací a kanálů RSS. Získají tak neustálý přístup k aktuálním klíčovým informacím ze systému CRM, aniž by museli opouštět svůj oblíbený portál. Oracle CRM On Demand Release 15 také rozvíjí analytické funkce pomocí panelů, které lze přizpůsobit konkrétním obchodním potřebám a metrikám jednotlivých organizací.

 

Společnost Oracle zároveň oznamuje nový produkt Oracle Mobile Sales Assistant, který znamená zcela nové pojetí mobilního přístupu k systému CRM a pomůže zákazníkům řešení Oracle CRM On Demand dosáhnout vyšší produktivity.


 
  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.

  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.