facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nové možnosti integrace Infor CRM

crm_centrum_726.jpgSpolečnost Infor oznámila, že vylepšila svou produktovou řadu Infor CRM Epiphany pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) o možnost integrace s nejnovějšími verzemi produktů Avaya, Lotus Domino a Crystal Reports. Řešení Infor CRM Sales 7.0.2 a Infor CRM Service 7.0.2 jsou nyní certifikovány na podporu těchto platforem. Infor CRM Sales a Infor CRM Service centralizují zákaznické informace a transakce do jediného kontaktního místa, a tak zvyšují efektivitu interakcí se zákazníky. Nejnovější verze CRM Sales nabízí nový Infor CRM Configuration Module, který dovoluje standardizovat prodejní a konfigurační procesy.


 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.