facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nové možnosti integrace Infor CRM

crm_centrum_726.jpgSpolečnost Infor oznámila, že vylepšila svou produktovou řadu Infor CRM Epiphany pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) o možnost integrace s nejnovějšími verzemi produktů Avaya, Lotus Domino a Crystal Reports. Řešení Infor CRM Sales 7.0.2 a Infor CRM Service 7.0.2 jsou nyní certifikovány na podporu těchto platforem. Infor CRM Sales a Infor CRM Service centralizují zákaznické informace a transakce do jediného kontaktního místa, a tak zvyšují efektivitu interakcí se zákazníky. Nejnovější verze CRM Sales nabízí nový Infor CRM Configuration Module, který dovoluje standardizovat prodejní a konfigurační procesy.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?