facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Lokalizovaná verze CAS genesisWorld

cas_genworld_735.jpgSpolečnost KOMIX oznamuje dostupnost nové lokalizované verze CRM řešení CAS genesisWorld. Nová verze přináší uživatelské rozhraní ve stylu MS Vista, vylepšené možnosti propojování dat, nové možnosti notifikační služby, vylepšené vyhledávání a celou řadu dílčích změn. CAS genesisWorld je určen zejména pro trh menších a středních podniků. S pomocí systému genesisWorld mohou podniky optimalizovat obchodní procesy napříč různými odvětvími průmyslu a v celé řadě specifických služeb. CAS genesisWorld kromě obvyklých CRM funkcionalit obsahuje mimo jiné i kalendář, integrovaného e-mailového klienta, Document Management System se správou verzí, podporu počítačové telefonie, integraci s řešením MS Office a možnost propojení s libovolným ERP systémem prostřednictvím specificky vyvinutého modulu. CAS genesisWorld je možné rozšířit o intranet/extranetové řešení CAS teamWorks, které bylo rovněž lokalizováno.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.