facebook LinkedIN LinkedIN - follow

LLP Prague uvádí novu verzi řešení Pivotal CRM

CRM_Pivotal_645.jpgSpolečnost LLP Prague uvádí na český trh řešení Pivotal CRM ve verzi 5.9, která koncovým uživatelům urychluje přístup k potřebným informacím a nabízí vyšší flexibilitu při přizpůsobování komplexním podnikovým postupům. Nová verze obsahuje aplikace Pivotal Handheld pro přístup z mobilních zařízení BlackBerry, Pivotal Call Scripting pro automatizaci interakce se zákazníkem a také celou řadu dalších vylepšení.

Pivotal CRM je ucelené řešení pro řízení vztahu se zákazníky a je navržené zejména pro společnosti se složitějšími obchodními procesy, pro něž možnost zapracovat své postupy do systému CRM představuje odlišení od konkurence. Nová aplikace Pivotal Handheld řeší potřebu dostupnosti informací u zaměstnanců mimo firmu a umožňuje přístup a aktualizaci klíčových údajů systému CRM prostřednictvím mobilních zařízení BlackBerry. Nová verze je kompatibilní se všemi stávajícími funkčními systémy Pivotal, včetně jejich konfigurace, přizpůsobení a integrace, a případný upgrade je tak velmi jednoduchý. Nové funkce Pivotal CRM 5.9 jsou rovněž okamžitě použitelné pro vertikální CRM aplikace Pivotal jako jsou finanční služby, stavební a realitní společnosti, právní služby, výrobu a další.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.