LLP Prague uvádí novu verzi řešení Pivotal CRM

CRM_Pivotal_645.jpgSpolečnost LLP Prague uvádí na český trh řešení Pivotal CRM ve verzi 5.9, která koncovým uživatelům urychluje přístup k potřebným informacím a nabízí vyšší flexibilitu při přizpůsobování komplexním podnikovým postupům. Nová verze obsahuje aplikace Pivotal Handheld pro přístup z mobilních zařízení BlackBerry, Pivotal Call Scripting pro automatizaci interakce se zákazníkem a také celou řadu dalších vylepšení.

Pivotal CRM je ucelené řešení pro řízení vztahu se zákazníky a je navržené zejména pro společnosti se složitějšími obchodními procesy, pro něž možnost zapracovat své postupy do systému CRM představuje odlišení od konkurence. Nová aplikace Pivotal Handheld řeší potřebu dostupnosti informací u zaměstnanců mimo firmu a umožňuje přístup a aktualizaci klíčových údajů systému CRM prostřednictvím mobilních zařízení BlackBerry. Nová verze je kompatibilní se všemi stávajícími funkčními systémy Pivotal, včetně jejich konfigurace, přizpůsobení a integrace, a případný upgrade je tak velmi jednoduchý. Nové funkce Pivotal CRM 5.9 jsou rovněž okamžitě použitelné pro vertikální CRM aplikace Pivotal jako jsou finanční služby, stavební a realitní společnosti, právní služby, výrobu a další.

 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.