facebook LinkedIN LinkedIN - follow

LLP Group představuje Pivotal 6.0

Společnost LLP Group uvádí na trh novou verzi CRM řešení Pivotal 6.0. Nové CRM řešení je maximálně přizpůsobeno požadavkům zákazníků a to zejména v oblasti navigace a osobního přístupu. Pivotal 6.0 nahrazuje CRM řešení Pivotal 5.9. Od předchozí verze se odlišuje hned v několika oblastech. Pivotal 6.0 nabízí přátelské uživatelské rozhraní a navigaci softwaru, oblíbenou „tvář“ Microsoft, plně integrovaný MS Outlook nebo Lotus Notes pro PIM & email a nové možnosti pokročilého vyhledávání dat a vlastní designování reportů.



CRM řešení Pivotal 6.0 je plně postaven na platformě .net a využívá poslední technologie od Microsoftu. Již verze 5.9. kladla velký důraz na využití hlavního portálu jako komunikačního rozhraní s uživatelem. Verze 6.0 umožňuje vytvořit těchto portálů podstatně více a především je na ně možné umístit jakýkoliv Sharepoint objekt.

 

Předchozí windows a browser klient byli nahrazeni technologií tzv. Smart klienta, který kombinuje výhody obou uvedených verzí:

  • intuitivní ovládání podobné Internet Explorer
  • absolutní volnost při úpravě uživatelského interface – 5ti stupňové třídění záznamu
  • přidávání příloh systémem drag a drop
  • uživatelsky přívětivý interface pro tvorbu dotazu s grafickou ilustrací vztahu mezi jednotlivými objekty systému
  • všechny úpravy jsou automaticky distribuovány přes tzv. Smart Client Framework, čili již není nutné klienty na koncových stanicích spravovat
  • tvorba formulářů probíhá přes Visual Studio a tím se zásadně rozšiřují možnosti při jejich tvorbě (vzorce, formátování, layout atd.)

Nezanedbatelnou novinkou je také workflow, snadno kontextově nastavitelné dle jednotlivých objektů, které vždy uživateli nabídne logické akce proveditelné z daného místa systému. Současné intuitivní uživatelské rozhraní je u nové verze Pivotalu na takové úrovni, že lze hovořit o výrazném snížení doby pro zaškolení uživatele.

 

Další novinkou je podstatně jednodušší ovládání systému. Největší uživatelské výhody nového ovládání systému přinášejí:

  • jednotlivé business objekty je nyní možné sdružovat do logických celků (Obchod, Marketing, Servis)
  • na jakémkoliv místě systému (na jednotlivých formulářích nebo výsledcích hledání) je možné nadefinovat nečastější akce, které jsou z tohoto místa prováděny a tím usnadnit tvorbu workflow a standardních pracovních postupů v systému
  • integrace s MS Outlook a Lotus Notes byla ještě prohloubena a veškeré plánování schůzek, telefonátů a úkolů ji probíhá přímo v těchto aplikacích a tyto údaje jsou linkovány k libovolným objektům v CRM

 
  

- PR -

7 častých problémů ve výrobě a jak je vyřeší ERP

Manazer_s_tabletemStále řešíte neefektivní plánování, chybějící materiál nebo opožděné zakázky? ERP systém ABRA Flores vám dá do rukou nástroje pro hladký průběh výroby, snížení nákladů a zvýšení produktivity. Připravili jsme sedm častých problémů, které výrobní firmy běžně řeší, a přitom je lze s využitím informačního systému efektivně zvládnout.

  

- PR -

50(v)tipů paní Teskové #2: SIEM aneb jak se z logů dělá příběh a z příběhu varování

Teskalab LogoV minulém díle jsme si povídali o tom, co je to log management a proč je důležitý. Je to takový základ IT hygieny. Něco jako kartáček na zuby pro vaše IT. A řekněme si na rovinu, žádná velká zábava s ním není, ale zkuste to měsíc bez něj a líbit se vám to nebude. Dneska ale půjdeme o krok dál. Protože když už máte logy, je čas se na ně nejen dívat, ale také s nimi pracovat. A to se nejsnáze dělá tak, že se jim naučíte rozumět. Dovolte mi, abych vám představila dalšího hrdinu kybernetické bezpečnosti: SIEM.