facebook LinkedIN LinkedIN - follow

LLP Group představuje Pivotal 6.0

Společnost LLP Group uvádí na trh novou verzi CRM řešení Pivotal 6.0. Nové CRM řešení je maximálně přizpůsobeno požadavkům zákazníků a to zejména v oblasti navigace a osobního přístupu. Pivotal 6.0 nahrazuje CRM řešení Pivotal 5.9. Od předchozí verze se odlišuje hned v několika oblastech. Pivotal 6.0 nabízí přátelské uživatelské rozhraní a navigaci softwaru, oblíbenou „tvář“ Microsoft, plně integrovaný MS Outlook nebo Lotus Notes pro PIM & email a nové možnosti pokročilého vyhledávání dat a vlastní designování reportů.



CRM řešení Pivotal 6.0 je plně postaven na platformě .net a využívá poslední technologie od Microsoftu. Již verze 5.9. kladla velký důraz na využití hlavního portálu jako komunikačního rozhraní s uživatelem. Verze 6.0 umožňuje vytvořit těchto portálů podstatně více a především je na ně možné umístit jakýkoliv Sharepoint objekt.

 

Předchozí windows a browser klient byli nahrazeni technologií tzv. Smart klienta, který kombinuje výhody obou uvedených verzí:

  • intuitivní ovládání podobné Internet Explorer
  • absolutní volnost při úpravě uživatelského interface – 5ti stupňové třídění záznamu
  • přidávání příloh systémem drag a drop
  • uživatelsky přívětivý interface pro tvorbu dotazu s grafickou ilustrací vztahu mezi jednotlivými objekty systému
  • všechny úpravy jsou automaticky distribuovány přes tzv. Smart Client Framework, čili již není nutné klienty na koncových stanicích spravovat
  • tvorba formulářů probíhá přes Visual Studio a tím se zásadně rozšiřují možnosti při jejich tvorbě (vzorce, formátování, layout atd.)

Nezanedbatelnou novinkou je také workflow, snadno kontextově nastavitelné dle jednotlivých objektů, které vždy uživateli nabídne logické akce proveditelné z daného místa systému. Současné intuitivní uživatelské rozhraní je u nové verze Pivotalu na takové úrovni, že lze hovořit o výrazném snížení doby pro zaškolení uživatele.

 

Další novinkou je podstatně jednodušší ovládání systému. Největší uživatelské výhody nového ovládání systému přinášejí:

  • jednotlivé business objekty je nyní možné sdružovat do logických celků (Obchod, Marketing, Servis)
  • na jakémkoliv místě systému (na jednotlivých formulářích nebo výsledcích hledání) je možné nadefinovat nečastější akce, které jsou z tohoto místa prováděny a tím usnadnit tvorbu workflow a standardních pracovních postupů v systému
  • integrace s MS Outlook a Lotus Notes byla ještě prohloubena a veškeré plánování schůzek, telefonátů a úkolů ji probíhá přímo v těchto aplikacích a tyto údaje jsou linkovány k libovolným objektům v CRM

 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.