LLP Group představuje Pivotal 6.0

Společnost LLP Group uvádí na trh novou verzi CRM řešení Pivotal 6.0. Nové CRM řešení je maximálně přizpůsobeno požadavkům zákazníků a to zejména v oblasti navigace a osobního přístupu. Pivotal 6.0 nahrazuje CRM řešení Pivotal 5.9. Od předchozí verze se odlišuje hned v několika oblastech. Pivotal 6.0 nabízí přátelské uživatelské rozhraní a navigaci softwaru, oblíbenou „tvář“ Microsoft, plně integrovaný MS Outlook nebo Lotus Notes pro PIM & email a nové možnosti pokročilého vyhledávání dat a vlastní designování reportů.



CRM řešení Pivotal 6.0 je plně postaven na platformě .net a využívá poslední technologie od Microsoftu. Již verze 5.9. kladla velký důraz na využití hlavního portálu jako komunikačního rozhraní s uživatelem. Verze 6.0 umožňuje vytvořit těchto portálů podstatně více a především je na ně možné umístit jakýkoliv Sharepoint objekt.

 

Předchozí windows a browser klient byli nahrazeni technologií tzv. Smart klienta, který kombinuje výhody obou uvedených verzí:

  • intuitivní ovládání podobné Internet Explorer
  • absolutní volnost při úpravě uživatelského interface – 5ti stupňové třídění záznamu
  • přidávání příloh systémem drag a drop
  • uživatelsky přívětivý interface pro tvorbu dotazu s grafickou ilustrací vztahu mezi jednotlivými objekty systému
  • všechny úpravy jsou automaticky distribuovány přes tzv. Smart Client Framework, čili již není nutné klienty na koncových stanicích spravovat
  • tvorba formulářů probíhá přes Visual Studio a tím se zásadně rozšiřují možnosti při jejich tvorbě (vzorce, formátování, layout atd.)

Nezanedbatelnou novinkou je také workflow, snadno kontextově nastavitelné dle jednotlivých objektů, které vždy uživateli nabídne logické akce proveditelné z daného místa systému. Současné intuitivní uživatelské rozhraní je u nové verze Pivotalu na takové úrovni, že lze hovořit o výrazném snížení doby pro zaškolení uživatele.

 

Další novinkou je podstatně jednodušší ovládání systému. Největší uživatelské výhody nového ovládání systému přinášejí:

  • jednotlivé business objekty je nyní možné sdružovat do logických celků (Obchod, Marketing, Servis)
  • na jakémkoliv místě systému (na jednotlivých formulářích nebo výsledcích hledání) je možné nadefinovat nečastější akce, které jsou z tohoto místa prováděny a tím usnadnit tvorbu workflow a standardních pracovních postupů v systému
  • integrace s MS Outlook a Lotus Notes byla ještě prohloubena a veškeré plánování schůzek, telefonátů a úkolů ji probíhá přímo v těchto aplikacích a tyto údaje jsou linkovány k libovolným objektům v CRM

 
  

- PR -

Tovek zpřístupňuje pokročilou analytiku i malým firmám

Technologie, které byly dlouhé roky doménou velkých firem a státních institucí, míří nově také k menším týmům a individuálním profesionálům. Společnost Tovek po více než třiceti letech vývoje robustních systémů pro analýzu dat představuje aplikaci Tovek Artemis – nástroj navržený pro uživatele, kteří potřebují rychle vyhledávat informace v rozsáhlých dokumentových archivech a zároveň vyžadují maximální bezpečnost.

  

- PR -

MES jako nativní součást ERP?

S IFS Cloud žádný problém


Oblast výroby se mění. Rostoucí náklady, masivní rozvoj moderních technologií i povinnost ESG reportování a mnoho dalších faktorů v budoucnu výrazně zamíchá kartami konkurenceschopnosti. Jak si udržet prosperitu v příští dekádě?

Časopis IT Systems / Odborná příloha Kalendář akcí
   prosinec - 2025   
Po Út St Čt So Ne
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
567891011
RSS kanál