facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Komplexní systém pro řízení kampaní v Allianz pojišťovně

Společnost Unicorn Systems se pochlubila, že implementovala v Allianz pojišťovně komplexní systém pro řízení kampaní (CMS), který pojišťovně výrazně usnadní jejich správu i vyhodnocení. S novým řešením, které je postaveno na produktech SAS Customer Intelligence a SAS Visual Analytics, získala pojišťovna výkonný nástroj pro vyhodnocování efektivity oslovování klientů a může tak optimalizovat náklady vynaložené do marketingu.



Díky CMS řešení je nyní Allianz pojišťovna schopna oslovit měsíčně desítky až stovky tisíc klientů nebo efektivně spouštět přesně cílené kampaně pro úzkou skupinu klientů. Systém také umožňuje pracovníkům Allianz kvalitně oslovovat klienty a výsledky těchto oslovení monitorovat a samozřejmě reportovat.

Nový způsob řízení a provádění kampaní v systému CMS umožňuje Allianz mimo jiné:

  • Přesně vybírat klienty pro oslovení dle jejich demografických i produktových charakteristik.
  • Automatizovaně oslovovat klienty, na rozdíl od předchozího stavu, kdy kampaně byly sestavovány individuálně a většina činností byla prováděna ručně.
  • Řídit vztah s klienty z pohledu frekvence jejich oslovení - tzv. kontaktní politika určuje, jak často, jakým kanálem (SMS, e-mail, dopis,...) a jakým typem kampaně může být klient osloven.
  • Komunikovat s klienty za pomoci komunikačních kanálů, které moderní pojišťovna využívá, tj. e-maily, SMS, dopisy, obchodní agenti a call-centrum. Systém CMS umožňuje efektivně kombinovat různé komunikační kanály tak, aby bylo zaručeno správné oslovení klienta v případech, kdy je speciálně důležité zaujmout jeho pozornost.
  • Připravovat individuální produktové nabídky klientům, oslovovat jimi vybrané klienty a umožnit jim jejich přímé sjednání (akceptace zaplacením).
  • Oslovovat klienty v rámci X-sell i Up-sell kampaní.
  • S vysokou přidanou hodnotou využít data o klientech a smlouvách - mimo jiné i pro správně zaměřené oslovení (relevantní produkty klienta) a personalizované oslovení obsahující přímý kontakt na přiděleného poradce
  • Vyhodnocovat kampaně jak z přímých odezev (odpovědi klientů), tak nepřímých odezev (sjednání produktu odpovídajícího kampani např. s časovým odstupem po oslovení).
  • Reportovat přehledně výsledky kampaní.

Daniel Červený, CRM Development Manager v Allianz pojišťovně k implementaci systému pro řízení kampaní uvedl: "Investice do Campaign Management Systému byla správná. Dodané řešení nás posouvá na vyšší úroveň práce s našimi klienty. Jsme schopni řídit kampaně přes všechny klíčové prodejní kanály. A co je pro nás v CRM důležité - můžeme si dovolit více experimentovat, zkoušet nové věci, rychle je vyhodnocovat. A to vše bez závislosti na IT. Hodně si slibujeme od nového SAS Digital Marketingu. První výsledky pilotního provozu jsou velmi dobré. Navíc se ukazuje, že vedle sebe mohou dobře fungovat dva prodejní koncepty (email a sms versus obchodní reprezentanti), aniž by to vyvolávalo mezikanálové konflikty.“
 


 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.