Komplexní systém pro řízení kampaní v Allianz pojišťovně

Společnost Unicorn Systems se pochlubila, že implementovala v Allianz pojišťovně komplexní systém pro řízení kampaní (CMS), který pojišťovně výrazně usnadní jejich správu i vyhodnocení. S novým řešením, které je postaveno na produktech SAS Customer Intelligence a SAS Visual Analytics, získala pojišťovna výkonný nástroj pro vyhodnocování efektivity oslovování klientů a může tak optimalizovat náklady vynaložené do marketingu.



Díky CMS řešení je nyní Allianz pojišťovna schopna oslovit měsíčně desítky až stovky tisíc klientů nebo efektivně spouštět přesně cílené kampaně pro úzkou skupinu klientů. Systém také umožňuje pracovníkům Allianz kvalitně oslovovat klienty a výsledky těchto oslovení monitorovat a samozřejmě reportovat.

Nový způsob řízení a provádění kampaní v systému CMS umožňuje Allianz mimo jiné:

  • Přesně vybírat klienty pro oslovení dle jejich demografických i produktových charakteristik.
  • Automatizovaně oslovovat klienty, na rozdíl od předchozího stavu, kdy kampaně byly sestavovány individuálně a většina činností byla prováděna ručně.
  • Řídit vztah s klienty z pohledu frekvence jejich oslovení - tzv. kontaktní politika určuje, jak často, jakým kanálem (SMS, e-mail, dopis,...) a jakým typem kampaně může být klient osloven.
  • Komunikovat s klienty za pomoci komunikačních kanálů, které moderní pojišťovna využívá, tj. e-maily, SMS, dopisy, obchodní agenti a call-centrum. Systém CMS umožňuje efektivně kombinovat různé komunikační kanály tak, aby bylo zaručeno správné oslovení klienta v případech, kdy je speciálně důležité zaujmout jeho pozornost.
  • Připravovat individuální produktové nabídky klientům, oslovovat jimi vybrané klienty a umožnit jim jejich přímé sjednání (akceptace zaplacením).
  • Oslovovat klienty v rámci X-sell i Up-sell kampaní.
  • S vysokou přidanou hodnotou využít data o klientech a smlouvách - mimo jiné i pro správně zaměřené oslovení (relevantní produkty klienta) a personalizované oslovení obsahující přímý kontakt na přiděleného poradce
  • Vyhodnocovat kampaně jak z přímých odezev (odpovědi klientů), tak nepřímých odezev (sjednání produktu odpovídajícího kampani např. s časovým odstupem po oslovení).
  • Reportovat přehledně výsledky kampaní.

Daniel Červený, CRM Development Manager v Allianz pojišťovně k implementaci systému pro řízení kampaní uvedl: "Investice do Campaign Management Systému byla správná. Dodané řešení nás posouvá na vyšší úroveň práce s našimi klienty. Jsme schopni řídit kampaně přes všechny klíčové prodejní kanály. A co je pro nás v CRM důležité - můžeme si dovolit více experimentovat, zkoušet nové věci, rychle je vyhodnocovat. A to vše bez závislosti na IT. Hodně si slibujeme od nového SAS Digital Marketingu. První výsledky pilotního provozu jsou velmi dobré. Navíc se ukazuje, že vedle sebe mohou dobře fungovat dva prodejní koncepty (email a sms versus obchodní reprezentanti), aniž by to vyvolávalo mezikanálové konflikty.“
 


 
  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy. 

  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.