- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
K2 atmitec připravila CRM pro mobilní technologie

Oblast CRM – řízení vztahu se zákazníky – je jednou z hlavních součástí Informačního systému K2. V rámci mobilního řešení je uživatel schopný nahlížet na jednotlivé položky, aktivity či záznamy v modulu CRM. Jeho cílem je poskytnout uživateli rychlé a adekvátní informace, které přispívají k zajištění spokojenosti stávajících zákazníků nebo získání zákazníků nových. Například obchodní manažer se díky mobilní verzi IS K2 může jednoduše podívat na zápisy z předchozích jednání přímo po cestě k danému zákazníkovi, vyhledat si jeho zapomenuté číslo s možností přímého volání nebo si jen zjistit jeho koníčky. Získává tak okamžitou připomínku dřívějších skutečností, která může přinést konkurenční výhodu.

Na samotné přínosy propojení ERP systému s mobilními technologiemi se můžeme dívat několika pohledy. Jedním z nich je urychlení obchodních či výrobních procesů, kdy je pracovník schopen odkudkoliv zaslat potřebné informace, případně zadat žádost/úkol k zařazení objednávky do výroby nebo si vyžádat fakturaci. Dalším pohledem může být okamžitá evidence záznamu „v terénu“. Nestane se tak, že by při pozdějším zápisu pracovník zapomněl něco uvést nebo neudělal zápis vůbec. Informace navíc zůstávají uloženy v systému, takže je kdykoliv možné nahlédnout do historie a vývoje obchodních vztahů.
CRM systém v IS K2 umožňuje lépe poznat, pochopit a předvídat potřeby, přání či nákupní zvyklosti zákazníků a zároveň podporuje oboustrannou komunikaci. Přidanou hodnotou je vyhodnocování obchodních příležitostí, sledování ziskovosti dle jednotlivých regionů či obchodníků.
Přístup do mobilní verze Informačního systému K2 umožňují mobilní telefony a tablety s operačním systémem Windows Phone a Android.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce








