Iterity CRM pro malé a střední podniky

iterity_735.jpgSpolečnost Iterity přináší nové řešení - Iterity CRM, které je určeno zejména pro trh malých a středních podniků nabízejících servis v různých odvětvích, od servisních oprav automobilů po servis výpočetní techniky, mobilů a jiných zařízení. Tento nástroj byl vyvinut za účelem zkvalitnit služby nabízené servisními podniky, zejména zvýšit schopnost dostát časovým limitům oprav a servisních zásahů. Řešení poskytuje aktivní řízení procesů na straně serveru, propojení s webovou stránkou a připraveným extranetem na bázi Web services, nebo integrovaný e-mailový server a document management systém.

Iterity CRM nabízí rovněž flexibilní konfiguraci celého systému - přizpůsobuje servisní formulář plně požadavkům konkrétní organizace, bez nutnosti zásahů programátora. Díky přístupovým právům také umožňuje práci více techniků na jedné zakázce. Díky statistickým nástrojům lze kontrolovat vytíženost jednotlivých techniků, sledovat souhrnné náklady servisních zásahů či rychlost a úspěšnost oprav. Úzkým propojením servisních nástrojů s Iterity CRM získají obchodníci nebo další osoby odpovědné za vztah s klientem okamžitou zpětnou vazbu o realizovaném servisu.

 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?