- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tiskBranžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Partneři webu
Iterity CRM pro malé a střední podniky
Společnost Iterity přináší nové řešení - Iterity CRM, které je určeno zejména pro trh malých a středních podniků nabízejících servis v různých odvětvích, od servisních oprav automobilů po servis výpočetní techniky, mobilů a jiných zařízení. Tento nástroj byl vyvinut za účelem zkvalitnit služby nabízené servisními podniky, zejména zvýšit schopnost dostát časovým limitům oprav a servisních zásahů. Řešení poskytuje aktivní řízení procesů na straně serveru, propojení s webovou stránkou a připraveným extranetem na bázi Web services, nebo integrovaný e-mailový server a document management systém.

Iterity CRM nabízí rovněž flexibilní konfiguraci celého systému - přizpůsobuje servisní formulář plně požadavkům konkrétní organizace, bez nutnosti zásahů programátora. Díky přístupovým právům také umožňuje práci více techniků na jedné zakázce. Díky statistickým nástrojům lze kontrolovat vytíženost jednotlivých techniků, sledovat souhrnné náklady servisních zásahů či rychlost a úspěšnost oprav. Úzkým propojením servisních nástrojů s Iterity CRM získají obchodníci nebo další osoby odpovědné za vztah s klientem okamžitou zpětnou vazbu o realizovaném servisu.
Časopis IT Systems / Odborná příloha
Kalendář akcí
Formulář pro přidání akce
RSS kanál
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce








