facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Iterity CRM pro malé a střední podniky

iterity_735.jpgSpolečnost Iterity přináší nové řešení - Iterity CRM, které je určeno zejména pro trh malých a středních podniků nabízejících servis v různých odvětvích, od servisních oprav automobilů po servis výpočetní techniky, mobilů a jiných zařízení. Tento nástroj byl vyvinut za účelem zkvalitnit služby nabízené servisními podniky, zejména zvýšit schopnost dostát časovým limitům oprav a servisních zásahů. Řešení poskytuje aktivní řízení procesů na straně serveru, propojení s webovou stránkou a připraveným extranetem na bázi Web services, nebo integrovaný e-mailový server a document management systém.

Iterity CRM nabízí rovněž flexibilní konfiguraci celého systému - přizpůsobuje servisní formulář plně požadavkům konkrétní organizace, bez nutnosti zásahů programátora. Díky přístupovým právům také umožňuje práci více techniků na jedné zakázce. Díky statistickým nástrojům lze kontrolovat vytíženost jednotlivých techniků, sledovat souhrnné náklady servisních zásahů či rychlost a úspěšnost oprav. Úzkým propojením servisních nástrojů s Iterity CRM získají obchodníci nebo další osoby odpovědné za vztah s klientem okamžitou zpětnou vazbu o realizovaném servisu.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.