Home Credit bude řídit marketingové kampaně pomocí softwaru SAS

Navýšení objemu kampaní a potřeba lépe cílit na konkrétní zákazníky vedly společnost Home Credit k nasazení řešení Campaign Management od SAS. Implementace by měla jednomu z největších tuzemských poskytovatelů úvěrů přinést lepší diverzifikaci kampaní a lepší využívání komunikačních kanálů.



„Díky lepšímu cílení na zákazníka jsme schopni optimalizovat kampaně. Variabilita systému vytváří prostředí, ve kterém si můžeme jednoduše stanovovat cíle, určovat nové segmenty i nové kampaně. A ty pak rychleji realizovat a také vyhodnocovat,“ komentoval přínosy implementace Oldřich Drápal, vedoucí oddělení CRM společnosti Home Credit. „Kromě flexibility a automatizace SAS Campaign Management umožňuje také lépe využít nastupující nízkonákladové komunikační kanály a optimalizovat kontaktní politiku se zákazníky,“ dodal za dodavatele Jan Kout, ředitel konzultační divize SAS Institute. Podle vyjádření SAS se díky nasazení systému počet realizovaných kampaní Home Creditu zdvojnásobil a do budoucna bude dále růst.

 

Home Credit nabízí řadu úvěrových produktů, například půjčky v místě prodeje, úvěry na automobily, hotovostní půjčky, kreditní karty či konsolidace úvěrů.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.