- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Home Credit bude řídit marketingové kampaně pomocí softwaru SAS
Navýšení objemu kampaní a potřeba lépe cílit na konkrétní zákazníky vedly společnost Home Credit k nasazení řešení Campaign Management od SAS. Implementace by měla jednomu z největších tuzemských poskytovatelů úvěrů přinést lepší diverzifikaci kampaní a lepší využívání komunikačních kanálů.


„Díky lepšímu cílení na zákazníka jsme schopni optimalizovat kampaně. Variabilita systému vytváří prostředí, ve kterém si můžeme jednoduše stanovovat cíle, určovat nové segmenty i nové kampaně. A ty pak rychleji realizovat a také vyhodnocovat,“ komentoval přínosy implementace Oldřich Drápal, vedoucí oddělení CRM společnosti Home Credit. „Kromě flexibility a automatizace SAS Campaign Management umožňuje také lépe využít nastupující nízkonákladové komunikační kanály a optimalizovat kontaktní politiku se zákazníky,“ dodal za dodavatele Jan Kout, ředitel konzultační divize SAS Institute. Podle vyjádření SAS se díky nasazení systému počet realizovaných kampaní Home Creditu zdvojnásobil a do budoucna bude dále růst.
Home Credit nabízí řadu úvěrových produktů, například půjčky v místě prodeje, úvěry na automobily, hotovostní půjčky, kreditní karty či konsolidace úvěrů.
Formulář pro přidání akce
29.9. | The Massive IoT Conference |