facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Gplus adaptér pro analytické nástroje SAP CRM

gplus730.jpgSpolečnost Genesys Telecommunications Laboratories, která je součástí koncernu Alcatel-Lucent, představila nový adaptér Genesys Gplus. Slouží k propojení systémů pro řízení call center společnosti Genesys s analytickými nástroji aplikace SAP CRM. Genesys je tak první SAP Software Partner, který nabízí možnost úzké integrace svého softwaru péče o zákazníky se systémem SAP NetWeaver Business Intelligence, jenž je součástí platformy SAP NetWeaver. Vzájemnou kompatibilitu obou řešení společnost Genesys otestovala ve spolupráci s laboratořemi SAP. Adaptér Genesys Gplus umožňuje hladkou spolupráci softwarové sady Genesys 7.5 s dalšími aplikacemi třetích stran, jako je například systém SAP.

Díky integraci sady Genesys 7.5 do business intelligence řešení SAP NetWeaver BI mohou firmy lépe řídit komunikaci se zákazníky. Mohou přitom navíc využívat podpůrné firemní procesy a zároveň získat lepší přehled o potřebách zákazníků. Genesys 7.5 v kombinaci se SAP NetWeaver BI zprostředkovává manažerům veškeré informace potřebné ke zvýšení výkonnosti provozu a zavedení efektivních postupů pro řízení jednotlivých komunikačních kanálů se zákazníky – telefon, e-mail, web, SMS a jiné.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.