Gplus adaptér pro analytické nástroje SAP CRM

gplus730.jpgSpolečnost Genesys Telecommunications Laboratories, která je součástí koncernu Alcatel-Lucent, představila nový adaptér Genesys Gplus. Slouží k propojení systémů pro řízení call center společnosti Genesys s analytickými nástroji aplikace SAP CRM. Genesys je tak první SAP Software Partner, který nabízí možnost úzké integrace svého softwaru péče o zákazníky se systémem SAP NetWeaver Business Intelligence, jenž je součástí platformy SAP NetWeaver. Vzájemnou kompatibilitu obou řešení společnost Genesys otestovala ve spolupráci s laboratořemi SAP. Adaptér Genesys Gplus umožňuje hladkou spolupráci softwarové sady Genesys 7.5 s dalšími aplikacemi třetích stran, jako je například systém SAP.

Díky integraci sady Genesys 7.5 do business intelligence řešení SAP NetWeaver BI mohou firmy lépe řídit komunikaci se zákazníky. Mohou přitom navíc využívat podpůrné firemní procesy a zároveň získat lepší přehled o potřebách zákazníků. Genesys 7.5 v kombinaci se SAP NetWeaver BI zprostředkovává manažerům veškeré informace potřebné ke zvýšení výkonnosti provozu a zavedení efektivních postupů pro řízení jednotlivých komunikačních kanálů se zákazníky – telefon, e-mail, web, SMS a jiné.

 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.