facebook LinkedIN LinkedIN - follow
CRM systémy, Aktuality -> IT Projekty - 19. 11. 2009

Cleverlance zahájila spolupráci s ČPP

Cleverlance Enterprise Solutions zahájila na podzim tříletou spolupráci s Českou podnikatelskou pojišťovnou (ČPP) zaměřenou na činnost jejího klientského centra. Hlavním cílem je spuštění nového prodejního kanálu – způsobu prodeje známého pod jménem Service To Sales (S2S). Základním principem je skutečnost, že zákazník sám kontaktuje klientské centrum s dotazem nebo určitým typem požadavku a operátor využije tuto situaci k uskutečnění vhodné nabídky. Součástí projektu je i nasazení aplikace Clever Call Center společnosti Cleverlance.



Samotný projekt je rozdělen do tří etap. Pilotní fáze je založena na analýze současného stavu a poskytnutí základní podpory pracovníkům klientského centra při nastavení procesů, výběru produktů, jejich definici pro prodej po telefonu, nastavení motivace, reportingu až po koučování operátorů. Po vyhodnocení pilotní fáze a ověření business case se projekt rozšíří na celé klientské centrum, čímž se přesune do druhé fáze. Činnost operátorů již bude podporována vybranými moduly aplikace Clever Call Center. Tyto moduly umožní zautomatizovat některé operace klientského centra, zrychlí práci operátorů a celkově zjednoduší řízení jeho provozu. Úkolem třetí fáze je „doladit“ proces do nejmenších detailů, plně ho automatizovat a generovat výnosy.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.