facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Avaya uvádí komplexní řešení kontaktního centra

avaya_702.jpgSpolečnost Avaya představila Customer Interaction Express. Jedná se o zcela novou plnohodnotnou softwarovou sadu pro kontaktní centra, vytvořenou přímo pro malé a střední podniky. Customer Interaction Express 1.0 (CIE), který se vyznačuje jednoduchou integrací a implementací, obsluhuje všechny příchozí a odchozí zákaznické transakce napříč mnoha komunikačními kanály, mezi něž patří telefon, e-mail, fax a SMS. Toto řešení nabízí také sofistikované možnosti směrování volání a vytváření různých přehledů (reportů), což umožňuje společnostem, které mají 100 až 1000 zaměstnanců a kontaktní centra s 20 až 150 operátory, poskytovat konzistentní služby zákazníkům z mnoha míst.

Customer Interaction Express je první řešení kontaktního centra Avaya, které bylo vyvinuto v regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) se zvláštním ohledem na potřeby zákazníků společnosti Avaya v této oblasti, a přináší následující doplňkové možnosti: řízení aktivních marketingových kampaní, sofistikovaný směrovací systém, automatizovaný provoz, rozsáhlé možnosti vytváření reportů a flexibilní a odstupňované upgrady. CIE je výsledkem přirozeného vývoje technologie Avaya BCC, používaného ve více než 2200 kontaktních centrech středních podniků v EMEA. Nové funkce a lepší uspokojení potřeb uživatelů dělají z CIE logický migrační krok pro zákazníky, kteří nyní využívají BCC. CIE představuje také novou příležitost pro obchodní partnery společnosti Avaya, která vytváří cestu pro rozšíření nabídky a zvýšení příjmů na trhu malých a středních podniků.

 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.