Avaya uvádí komplexní řešení kontaktního centra

avaya_702.jpgSpolečnost Avaya představila Customer Interaction Express. Jedná se o zcela novou plnohodnotnou softwarovou sadu pro kontaktní centra, vytvořenou přímo pro malé a střední podniky. Customer Interaction Express 1.0 (CIE), který se vyznačuje jednoduchou integrací a implementací, obsluhuje všechny příchozí a odchozí zákaznické transakce napříč mnoha komunikačními kanály, mezi něž patří telefon, e-mail, fax a SMS. Toto řešení nabízí také sofistikované možnosti směrování volání a vytváření různých přehledů (reportů), což umožňuje společnostem, které mají 100 až 1000 zaměstnanců a kontaktní centra s 20 až 150 operátory, poskytovat konzistentní služby zákazníkům z mnoha míst.

Customer Interaction Express je první řešení kontaktního centra Avaya, které bylo vyvinuto v regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) se zvláštním ohledem na potřeby zákazníků společnosti Avaya v této oblasti, a přináší následující doplňkové možnosti: řízení aktivních marketingových kampaní, sofistikovaný směrovací systém, automatizovaný provoz, rozsáhlé možnosti vytváření reportů a flexibilní a odstupňované upgrady. CIE je výsledkem přirozeného vývoje technologie Avaya BCC, používaného ve více než 2200 kontaktních centrech středních podniků v EMEA. Nové funkce a lepší uspokojení potřeb uživatelů dělají z CIE logický migrační krok pro zákazníky, kteří nyní využívají BCC. CIE představuje také novou příležitost pro obchodní partnery společnosti Avaya, která vytváří cestu pro rozšíření nabídky a zvýšení příjmů na trhu malých a středních podniků.

 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?