Avaya uvádí komplexní řešení kontaktního centra

avaya_702.jpgSpolečnost Avaya představila Customer Interaction Express. Jedná se o zcela novou plnohodnotnou softwarovou sadu pro kontaktní centra, vytvořenou přímo pro malé a střední podniky. Customer Interaction Express 1.0 (CIE), který se vyznačuje jednoduchou integrací a implementací, obsluhuje všechny příchozí a odchozí zákaznické transakce napříč mnoha komunikačními kanály, mezi něž patří telefon, e-mail, fax a SMS. Toto řešení nabízí také sofistikované možnosti směrování volání a vytváření různých přehledů (reportů), což umožňuje společnostem, které mají 100 až 1000 zaměstnanců a kontaktní centra s 20 až 150 operátory, poskytovat konzistentní služby zákazníkům z mnoha míst.

Customer Interaction Express je první řešení kontaktního centra Avaya, které bylo vyvinuto v regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) se zvláštním ohledem na potřeby zákazníků společnosti Avaya v této oblasti, a přináší následující doplňkové možnosti: řízení aktivních marketingových kampaní, sofistikovaný směrovací systém, automatizovaný provoz, rozsáhlé možnosti vytváření reportů a flexibilní a odstupňované upgrady. CIE je výsledkem přirozeného vývoje technologie Avaya BCC, používaného ve více než 2200 kontaktních centrech středních podniků v EMEA. Nové funkce a lepší uspokojení potřeb uživatelů dělají z CIE logický migrační krok pro zákazníky, kteří nyní využívají BCC. CIE představuje také novou příležitost pro obchodní partnery společnosti Avaya, která vytváří cestu pro rozšíření nabídky a zvýšení příjmů na trhu malých a středních podniků.

 
  

- PR -

Repasované dárky pod stromeček: Chytré Vánoce bez utrácení

Vánoce se blíží a s nimi i tradiční honba za dárky. Co kdybyste letos vsadili na něco jiného než novou elektroniku? Repasované notebooky, počítače, iPhony nebo iPady můžou být skvělým dárkem, který potěší, nevyprázdní peněženku a je i ekologický. Zjistěte, proč právě repasy patří pod letošní stromeček.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.