facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Atlas.cz nasazuje MS Dynamics CRM

Atlas_Dynamics_CRM_738.jpgDne 1. 9. 2007 byla zahájena implementace systému Microsoft Dynamics CRM ve společnosti Atlas.cz. Atlas.cz bude s pomocí Microsoft Dynamics CRM řešit zejména správu databáze firemních kontaktů, evidenci informací o komunikaci se zákazníky, informací o objednávkách, řízení a vyhodnocování svých marketingových aktivit, manažerské výstupy pro zaměstnance a další. CRM aplikace od společnosti Microsoft tím nahradí několik již nevyhovujících interních systémů. Řešení začne postupně využívat celé obchodní oddělení společnosti Atlas.cz, které dnes představuje okolo 150 zaměstnanců obsluhujících jak Českou, tak Slovenskou republiku.

Celý projekt se nyní nachází ve fázi příprav - časové plánování, výběr testovacích týmů, tvorba prezentací pro zaměstnance, příprava integrace do ostatních interních systémů Atlas.cz, plánování školení uživatelů a migrací dat. Předpokládané spuštění CRM systému do plného provozu je plánováno na počátek roku 2008. Zároveň s řešením pro řízení zákaznických vztahů bude zprovozněn také „contact center software“ od společnosti Genesys (provázaní systémů bude řešeno prostřednictvím tzv. Gplus Adaptéru).

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.