Atlas.cz nasazuje MS Dynamics CRM

Atlas_Dynamics_CRM_738.jpgDne 1. 9. 2007 byla zahájena implementace systému Microsoft Dynamics CRM ve společnosti Atlas.cz. Atlas.cz bude s pomocí Microsoft Dynamics CRM řešit zejména správu databáze firemních kontaktů, evidenci informací o komunikaci se zákazníky, informací o objednávkách, řízení a vyhodnocování svých marketingových aktivit, manažerské výstupy pro zaměstnance a další. CRM aplikace od společnosti Microsoft tím nahradí několik již nevyhovujících interních systémů. Řešení začne postupně využívat celé obchodní oddělení společnosti Atlas.cz, které dnes představuje okolo 150 zaměstnanců obsluhujících jak Českou, tak Slovenskou republiku.

Celý projekt se nyní nachází ve fázi příprav - časové plánování, výběr testovacích týmů, tvorba prezentací pro zaměstnance, příprava integrace do ostatních interních systémů Atlas.cz, plánování školení uživatelů a migrací dat. Předpokládané spuštění CRM systému do plného provozu je plánováno na počátek roku 2008. Zároveň s řešením pro řízení zákaznických vztahů bude zprovozněn také „contact center software“ od společnosti Genesys (provázaní systémů bude řešeno prostřednictvím tzv. Gplus Adaptéru).

 
  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.

  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.