facebook LinkedIN LinkedIN - follow

SAP uvedl řešení EPM OnDemand

Performance Management v cloudu

Společnost SAP uvedla cloudové řešení SAP Enterprise Performance Management OnDemand (SAP EPM OnDemand). Díky využití mobilních aplikací a in-memory technologie SAP HANA mohou nyní uživatelé v reálném čase získat pohled na aktuální obchodní data a v případě potřeby na získané informace také ihned reagovat. Řešení SAP EPM OnDemand je navrženo tak, aby doplnilo stávající EPM řešení jako je například SAP Business Planning and Consolidation. Zásadně vylepšeno bylo také uživatelské rozhraní. Řešení je dostupné z mobilních zařízení, například Apple iPad. Navíc může být také použit EPM add-on modul pro Microsoft Office. Rozšířené analytické možnosti jsou tak dostupné jak uživatelům cloudových řešení, tak uživatelům klasických on-premise aplikací. SAP EPM OnDemand je navíc postaveno na technologii SAP HANA, zákazníci tak mají širší možnosti ve využívání extrémně výkonných aplikací postavených právě na SAP HANA.



SAP EPM OnDemand nyní nabízí následující funkcionality a další budou postupně doplňovány: 

  • Přehled výdajů (Expense insight), díky kterému mohou manažeři získat detailní přehled účtovaných nákladů a je-li to potřebné také ihned údaje upravovat. 
  • Analýza zisků a ztrát v reálném čase (Real-time profit and loss analysis): Umožňuje na základě vynaložených zdrojů zkoumat na libovolné úrovni vynaložené výdaje.
  • Plánování kapitálových investic (Capital project planning): Přináší detailní přehled finančních dopadů rozhodnutí o investicích a zároveň i možnost optimalizace využití kapitálu.

 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.