- Přehledy IS
- APS (21)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (9)
- Cloud computing (SaaS) (29)
- CRM (49)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (16)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (27)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (47)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (36)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (42)
- IT řešení pro logistiku (46)
- IT řešení pro stavebnictví (25)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (26)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
SAP Social Media Analytics
přináší analýzu dat ze sociálních sítí
Společnosti SAP a NetBase oznámily dohodu, podle které bude SAP prodávat pod svou značkou řešení NetBase pro využití dat ze sociálních médií. Produkt SAP Social Media Analytics, poskytovaný jako rozšíření systému SAP, společnostem umožní efektivnější analýzu informací ze sociálních sítí. Nástroj umožňuje zpracovávat příspěvky na milionech serverů a získávat z nich strukturované informace (i v podobě metrik/kvantitativních vyhodnocení) umožňující rychle zachytit aktuální trendy, rozpoznat vnímání jednotlivých produktů, služeb i firem a sledovat jejich úspěšnost na trhu i vývoj. Zákazníci mohou rychle získávat informace nejen o vlastní firmě, ale také detailně sledovat aktivity konkurence, rozpoznat silné i slabé stránky jejich produktů. Pomocí nástroje SAP Social Media Analytics lze také sledovat a vyhodnocovat úspěšnost marketingových kampaní.
Řešení SAP Social Media Analytics je založeno na technologiích cloud computingu. Využívá pokročilých metod pro zpracování přirozeného jazyka (NLP – natural language processing), na jejichž základě v příspěvcích v sociálních médiích odhaluje vývoj názorů, emocí i chování, které korespondují s trendy trhu. Oproti jiným nástrojům není třeba, aby zákazník před sběrem dat nejprve zadal předmět svého zájmu a složitě definoval pravidla. Řešení SAP Social Media Analytics nabízí již shromážděná data a řadu předpřipravených filtrů, které umožňují provést analýzu prakticky v reálném čase.
duben - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Formulář pro přidání akce