- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Plnohodnotné BI řešení na jediném serveru

Společnost GEM System International uvádí na trh nové BI řešení pro segment středních a velkých podniků postavené na produktech Oracle. GEM Management Cockpit přináší plnohodnotnou BI podporu pro analytické, plánovací a rozhodovací procesy na všech úrovních řízení, ale oproti stávající nabídce na trhu vyžaduje díky použitým technologiím mnohem nižší investice do provozního vybavení. GEM Management Cockpit je postaven na databázi Oracle DB SE One a využívá nástrojů Oracle BI Answers, Oracle BI Interactive Dashboards a Oracle BI Publisher. Díky tomu jej lze nasadit na jediném serveru. I přes svou úspornost je nový produkt co do možností využití velmi robustní. Stejně jako klasická řešení je schopen rychle zpracovávat velké objemy dat, dodávat přesné a aktuální informace a pracovat s ad-hoc dotazy.

Samozřejmostí je jednoduchá přizpůsobitelnost funkcionalit podle individuálních potřeb firmy a intuitivní uživatelské rozhraní. To je navrženo s ohledem na maximální komfort a efektivitu při práci. Informace o aktuálním stavu klíčových ukazatelů společnosti jsou k dispozici na úvodní obrazovce, přehled o historickém vývoji sledovaných ukazatelů a jejich budoucí predikci lze získat jediným kliknutím. Informace je možné prezentovat v kontingenčních tabulkách, grafech a dalších grafických prvcích, lze využít i napojení na Google Maps.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
| 10.12. | Webinář: Marketing v Odoo: Vše na jednom místě |
| 12.2. | Kontejnery v praxi 2026 |
| 26.2. | IT ve zdravotnictví 2026 |
Formulář pro přidání akce









