Nová verze řešení pro efektivní řízení dat

Společnost Ness Technologies představila inovovanou a rozšířenou verzi svého řešení Financial Data Enterprise (FDE). Ness zároveň uvedl novou metodologii v oblasti business proces outsourcingu (BPO), určenou pro asset manažery, investiční banky, brokery, správce cenných papírů i další subjekty působící na kapitáloých trzích. Řešení FDE i novou metodologii BPO vyvinula divize Ness Innovative Business Services (Ness IBS). FDE jako nákladově efektivní, flexibilní řešení umožňuje kompletní řízení podnikových dat pomocí jejich automatizovaného získávání, správy a distribuce. Řešení konsoliduje disparátní datové zdroje ovlivňující inteligentní a dynamickou vrstvu metadat a doručí relevantní data koncovým uživatelům, systémům i dalším účastníkům (datového) řetězce.

Inovovaná verze FDE 4.5 obsahuje funkcionality, jako je zpracování tzv. corporate actions a dalších údajů o emisích cenných papírů, dynamická tvorba a nastavení nástrojů i jednotlivých tříd aktiv (aset classes), rozšíření data quality managementu a optimalizace workflow pro referenční data a bezpečnost probíhajících operací. Nová BPO metodologie je zaměřena na fungování klíčových operací a procesů, ať už jde o clearing, vypořádání transakcí, správu cenných papírů, úkony spojené s jejich převodem apod.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.