Automatizace správy podnikových služeb

HP uvádí software a služby pro plnou automatizaci správy podnikových služeb

Společnost HP uvedla nový software a služby, které pomohou IT manažerům transformovat a automatizovat podnikové informační systémy. HP Automated Operations 1.0 představuje integrovanou sadu produktů, která automatizuje IT operace napříč všemi technologickými i organizačními oblastmi působení podniků a navíc snižuje množství procesů, které je nutné provádět pouze manuálně. Software HP Automated Operations 1.0 tvoří řešení IT Service Management, Business Service Management a Business Service Automation. Tato další generace softwaru pro řízení IT provozu je zásadním pilířem systému Business Technology Optimization (BTO) divize HP Software, který spojuje technologie HP OpenView, Peregrine, Mercury a Opsware.



HP Software Automated Operations 1.0 je integrovanou sadou produktů, které pomáhají zkvalitňovat podnikové procesy a výrazně snižovat provozní náklady. Toto řešení rovněž poskytuje centrální konfigurovatelnou databázi CMDB. HP také rozšířilo IT Service Management (ITSM) a přidalo nové procesy pro správu životních cyklů služeb. Nové řešení HP Business Service Automation obsahuje klíčové technologie automatizace datového centra získané akvizicí společnosti Opsware i vlastní technologie HP pro automatizaci správy klientů a úložných podsystémů. Řešení HP ITSM pomáhá IT organizacím kontinuálně monitorovat, vyhodnocovat i zvyšovat jejich praktickou hodnotu, a zároveň zvyšovat účinnost poskytování IT služeb. HP ITSM obsahuje nové služby HP Operational Management spolu se školením a vyhodnocením ITSM, a také zásadní vylepšení produktů HP Service Manager 7.0 a HP Decision Center 2.0 – poskytuje předem nakonfigurované statistické i analytické nástroje založené na ITIL v3, které pomohou zajistit maximum informací nutných pro rozhodování a přijímání kroků ke zdokonalování podnikových procesů či minimalizaci negativních dopadů na provoz.


 
  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy. 

  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.