facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Automatizace správy podnikových služeb

HP uvádí software a služby pro plnou automatizaci správy podnikových služeb

Společnost HP uvedla nový software a služby, které pomohou IT manažerům transformovat a automatizovat podnikové informační systémy. HP Automated Operations 1.0 představuje integrovanou sadu produktů, která automatizuje IT operace napříč všemi technologickými i organizačními oblastmi působení podniků a navíc snižuje množství procesů, které je nutné provádět pouze manuálně. Software HP Automated Operations 1.0 tvoří řešení IT Service Management, Business Service Management a Business Service Automation. Tato další generace softwaru pro řízení IT provozu je zásadním pilířem systému Business Technology Optimization (BTO) divize HP Software, který spojuje technologie HP OpenView, Peregrine, Mercury a Opsware.



HP Software Automated Operations 1.0 je integrovanou sadou produktů, které pomáhají zkvalitňovat podnikové procesy a výrazně snižovat provozní náklady. Toto řešení rovněž poskytuje centrální konfigurovatelnou databázi CMDB. HP také rozšířilo IT Service Management (ITSM) a přidalo nové procesy pro správu životních cyklů služeb. Nové řešení HP Business Service Automation obsahuje klíčové technologie automatizace datového centra získané akvizicí společnosti Opsware i vlastní technologie HP pro automatizaci správy klientů a úložných podsystémů. Řešení HP ITSM pomáhá IT organizacím kontinuálně monitorovat, vyhodnocovat i zvyšovat jejich praktickou hodnotu, a zároveň zvyšovat účinnost poskytování IT služeb. HP ITSM obsahuje nové služby HP Operational Management spolu se školením a vyhodnocením ITSM, a také zásadní vylepšení produktů HP Service Manager 7.0 a HP Decision Center 2.0 – poskytuje předem nakonfigurované statistické i analytické nástroje založené na ITIL v3, které pomohou zajistit maximum informací nutných pro rozhodování a přijímání kroků ke zdokonalování podnikových procesů či minimalizaci negativních dopadů na provoz.


 
  

- PR -

7 častých problémů ve výrobě a jak je vyřeší ERP

Manazer_s_tabletemStále řešíte neefektivní plánování, chybějící materiál nebo opožděné zakázky? ERP systém ABRA Flores vám dá do rukou nástroje pro hladký průběh výroby, snížení nákladů a zvýšení produktivity. Připravili jsme sedm častých problémů, které výrobní firmy běžně řeší, a přitom je lze s využitím informačního systému efektivně zvládnout.

  

- PR -

Od tabulek k centralizovanému systému řízení výroby

Implementace ERP Vision zefektivnila využití výrobních dat


modV současné době je poměrně běžným požadavkem společností, které implementují ERP systém, vyřešení podpory řízení některých klíčových procesů. S přípravou takových řešení je obvykle spojeno nejvíce práce na projektu implementace. Na začátku často bývá představa ideálního stavu, ale chybí detailní pohled včetně uvědomění konkrétních datových toků. Popravdě ani není v silách zákazníků tyto detaily zpracovat.