facebook LinkedIN LinkedIN - follow

AEGON používá TaskPool

AegonBellman713.jpgČeská pobočka holandského finančního koncernu AEGON, AEGON Pojišťovna, používá pro evidenci vnitrofiremních požadavků a IT helpdeskový systém TaskPool. Systém běží v pojišťovně v pilotním provozu. AEGON patří k firmám, které si vyvíjejí software pro vlastní potřebu. Také z tohoto důvodu hledala pojišťovna systém pro správu požadavků. Původně zvažovala pořízení jiného systému, ale TaskPool se ukázal být vhodnějším, mimo jiné díky svým širokým možnostem využití. Proto se nyní TaskPool bude využívat také pro další aplikační oblasti, např. pro firemní knowledge base.

Pokud jde o technické požadavky ze strany pojišťovny, požadovaný systém musel fungovat na databázi Oracle a musel umět pracovat s LDAP (Lightweight Directory Access Protocol) pro snazší autentifikaci zadavatelů požadavku . Přestože TaskPool standardně pracuje s MySQL, podařilo se Bellman Group systém portovat na databázi Oracle. V současné době je systém TaskPool databázově nezávislým informačním systémem pro management požadavků a pracuje s databázemi MS SQL, Oracle a MySQL.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.