- Přehledy IS
- APS (21)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (9)
- Cloud computing (SaaS) (29)
- CRM (49)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (16)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (27)
- ITSM (5)
- MES (32)
- Řízení výroby (47)
- WMS (27)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (36)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (39)
- IT řešení pro logistiku (46)
- IT řešení pro stavebnictví (25)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (26)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
IT právo
Projektové řízení
GIS - geografické informační systémy
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Náš zákazník, náš byznys
Ohlédnutí za konferencí ICTM 2015
10. jubilejní ročník odborné konference věnované řízení informačních a komunikačních technologií, ICTM 2015, uspořádaly v polovině letošního září společně O2 Czech Republic a.s. a Katedra telekomunikační techniky FEL ČVUT v Praze. Tématem konference bylo řízení dodávky a správa ICT služeb, tedy vztah ICT a byznysu. Záštitu nad konferencí převzala česká pobočka mezinárodně působící neziskové organizace IT Service Management Forum, itSMF Czech Republic. Generálním partnerem konference byla společnost O2 Czech Republic, zlatým partnerem společnost GlideVison.
Dlouholetá spolupráce ČVUT v Praze a společnosti O2 Czech Republic vytvořily i v letošním roce optimální platformu umožňující skloubit teoretické znalosti a praktické zkušenosti s cílem poskytnout co nejvíce hodnotných a užitečných informací všem účastníkům konference ICTM 2015.
Konferenci zahájili představitelé organizátorů. Za ČVUT v Praze vystoupil ing. Zdeněk Brabec, CSc., který zastoupil nepřítomného vedoucího Katedry telekomunikační techniky, profesora Borise Šimáka. Ve svém vystoupení shrnul dosavadní historii konferencí ICTM a podtrhl zejména důležitost sepětí výuky s praxí.
Za O2 Czech Republic vystoupili ing. Ladislav Mach, ředitel řízení projektů a služeb Professional Services, a ing. Pavel Brabenec, MBA, ředitel Business Marketing & Intelligence. Oba ve svém vystoupení vyzdvihli především důležitost tématu pro společnost, jejíž jednou z hlavních náplní činnosti je poskytování ICT služeb.
Celkem třináct přednášek bylo rozděleno do tří tematických okruhů podle jednotlivých oblastí procesního řízení informačních a komunikačních technologií: procesy, lidé a nástroje. Každou sekci moderoval odborník, specialista na zvolené téma. Po každé přednášce i po ukončení každé sekce následovaly plodné moderované diskuse, které byly zpracovány v druhé části sborníku, jejž všichni účastníci obdrželi později spolu s konferenčním DVD poštou. DVD mj. obsahuje i kompletní zvukový záznam vystoupení a diskusí.
Dohromady s první částí sborníku, která obsahuje jednotlivé přednášky zpracované jako rozsáhlé psané příspěvky, tak opět vznikla ucelená dvojdílná publikace, která komplexně osvětluje téma a zároveň poslouží jako učebnice či zdroj inspirace. Obě části sborníku jsou samozřejmě tištěné a svázané jako kniha.
Dag Jeger
březen - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Formulář pro přidání akce