google plus
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
Siemens SE zdarma (Indigoprint)
 
Tematické seriály

Dotace na vývoj ICT

Vývoj nových ICT řešení a ICT nástrojů je v dnešní době zásadní, ale finančně velice náročný proces.

1. až 2. díl >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

1. až 6. díl >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

1. až 5. díl >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

1. až 12. díl >>

 

Podnikové portály

Portály patří k oblíbeným technologiím, na kterých staví společnosti svá řešení. Ta jsou vstupní branou...

1. až 5. díl >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>


prazdny kosik Váš košík je prázdný.
  

Obsah IT Systems 10/2015

Objednat předplatné

Plné znění vybraných článků je k dispozici s časovým odstupem několika týdnů od tištěného vydání.
IT Systems 10/2015
arrow Tištěná podoba: 95 Kč (4.13 EUR)  
 
 
 
arrow Elektronická podoba: 77 Kč 
 
Alza Media arrow
 
Role IT oddělení a jeho manažera se mění ...01
Aktuality – zajímavé IT projekty ...04
Aktuality – nové aplikace s služby ...06
Aktuality – analýzy ze světa IT ...07
IT strategie
Čím méně kliků, tím větší produktivita ...12
Péče o zákazníky v kontextu zákaznické zkušenosti ...14
Kontaktní centra 2.0 (2. díl) - Web engagement v napojení na kontaktní centra ...16
Marketingová strategie na podporu prodeje ...18
Jak skutečně fakturovat elektronicky ...20
PR: EDI a B2B komunikace pro HOPI ...22
PR: COMPAS automatizace posiluje péči o zákazníky ...24
Co mohou dát moderní technologie školákům? ...25
eIDAS: EU má splněno, štafetu přebírají členské státy ...26
Implementace komplexního ERP systému v praxi ...28
Efektivní vysledovatelnost výrobků v potravinářství ...30
PR: Řízení jakosti dávkové výroby ...32
Problémy veřejných zakázek v IT (1. díl) ...34
PR: Změny v přístupu k bezpečnostní problematice ...37
Příručka úspěšného IT manažera (8. díl) ...38
IT Professional
Jak začít s Disaster Recovery a Business Continuity ...40
Řekněte dost DDoS útočníkům ...42
Cesta k efektivnímu identity managementu (8. díl) ...44
Protokol BGP je dobrý sluha, ale špatný pán ...46
Náš zákazník, náš byznys ...49
Konference DOCURIDE 2015 ...50
Moderní tisková zařízení dokážou téměř číst myšlenky ...51
Aktuality ze světa hardware ...52
Test WD My Passport Ultra ...55
Konference a novinky ze světa IT byznysu ...56
V Praze se sešly špičky projektového managementu ...59
 

Anotace vybraných článků


Čím méně kliků, tím větší produktivita

Světu ERP systémů dnes vládne uživatel a firmám se to vyplácí

SAPNení to tak dávno, co byly ve firmách jasně dané role pro řízení, správu, rozvoj a užívání IT. Programátoři a IT specialisté určovali pravidla hry a uživatelé se je museli naučit. Jenže poslední dobou jakoby někdo znovu rozdal karty. Už to není IT oddělení, kdo nařizuje. Tlak na zvýšení efektivity práce i optimalizaci obchodních procesů přinesl své ovoce. IT muselo začít pomáhat a ne komplikovat situaci. Své dopady má takhle změna i v tak zdánlivě rigidní oblasti, jakou jsou podnikové ERP systémy.

... celý článek >

Strana: 12

Kontaktní centra 2.0 (2. díl) - Web engagement v napojení na kontaktní centra

Dimension DataBoj o zákazníky – a to nejen v on-line prostředí – je stále tvrdší. Je proto s podivem, jak málo elektronické obchody a produktové weby využívají komplexní přístup k návštěvníkům včetně vyhodnocování jejich aktuálního chování a přijetí odpovídajícího postupu pro maximalizaci zisku.
Čím více může firma přesněji zacílit na aktuální potřeby potenciálního zákazníka, tím je větší šance, že dojde k uskutečnění ochodu. Fakt sice všeobecně známý, ale jen málokdo si uvědomuje, co vše se za ním skrývá. Tedy i to, že obchodník proaktivně nabídne zákazníkovi pomoc. Takovou, která bude věcně i časově odpovídat dané situaci. A jednou z možností, jak toho dosáhnout, je tzv. web engagement.

... celý článek >

Strana: 16

Marketingová strategie na podporu prodeje

Acrea CRSchopnost efektivně pracovat se stávajícím zákazníkem vykazuje vyšší profitabilitu než získávání zákazníků na volném trhu nebo od konkurence. Kvalitně prováděná marketingová strategie přináší organizaci větší flexibilitu a zisk než pouhé slevové akce. Na příkladu metod pro podporu prodeje (cross sell / up sell) si ukažme, jak taková strategie může vypadat.

... celý článek >

Strana: 18

Jak skutečně fakturovat elektronicky

EditelElektronická faktura a elektronická fakturace jsou pojmy, které širší veřejnosti dnes již nejsou neznámé. Tyto termíny bývají nicméně laiky často zaměňovány či směšovány. Obecně se elektronickou fakturou (e-faktura) rozumí datový soubor vytvořený elektronickou cestou, který obsahuje stejné položky jako klasická faktura. Elektronickou fakturaci většina firem vnímá jako vytvoření PDF dokumentu a jeho zaslání e-mailem. To ovšem není přesné. Nezbytným znakem a hlavní výhodou elektronické fakturace je především automatizované zpracování daňových dokladů, typicky faktur.

... celý článek >

Strana: 20

Problémy veřejných zakázek v IT (1. díl)

Definice funkcí, změnová řízení, rozšiřování licencí

EditelV rámci svých přednášek s tématikou softwarových smluv se v souvislosti s veřejnými IT zakázkami často setkávám s otázkami na možné pochybení zadavatele při definici požadavků na typ licence, pochybení při vymezení funkcí softwaru, problematický požadavek na neomezenou odpovědnost za škodu či požadavky na customizaci či servis softwaru. Ze strany veřejných zadavatelů je poukazováno na problémy, které jim působí svázanost zákonem o veřejných zakázkách v podobě nutnosti podstoupit složité zadávací řízení v případě rozšíření stávajícího systému či servisní činnosti bez možnosti zadat zakázku stávajícímu dodavateli. Je tak evidentní, že dodávky softwaru a s tím spojených služeb v rámci veřejných zakázek přináší celou řadu zásadních problémů. Na některé z nich se budu snažit najít odpověď v následujícím textu. Nepochybuji ovšem, že těch složitostí je podstatně více než zde můžeme probrat, plynou totiž z individuální povahy každé zakázky.

... celý článek >

Strana: 34

Příručka úspěšného IT manažera (8. díl)

Řiďte IT jako Service Broker

EditelOblast řízení podnikové informatiky prošla výrazným vývojem a dá se předpokládat, že dojde k další výrazným změnám. Svět se bude stále více profesionalizovat v dodávání služeb IT. Pokud budete ještě mít oddělení podnikové informatiky, bude fungovat spíše jako dodavatel služeb, který zajistí dodávku kvalitních služeb od externích dodavatelů.

... celý článek >

Strana: 38


arrow Cena za kus: 95 Kč (4.13 EUR)