google plus
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály

Dotace na vývoj ICT

Vývoj nových ICT řešení a ICT nástrojů je v dnešní době zásadní, ale finančně velice náročný proces.

1. až 2. díl >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

1. až 6. díl >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

1. až 6. díl >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

1. až 14. díl >>

 

Podnikové portály

Portály patří k oblíbeným technologiím, na kterých staví společnosti svá řešení. Ta jsou vstupní branou...

1. až 5. díl >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>


prazdny kosik Váš košík je prázdný.
  

Obsah IT Systems 10/2010

Objednat předplatné

Plné znění vybraných článků je k dispozici s časovým odstupem několika týdnů od tištěného vydání.
IT Systems 10/2010
arrow Tištěná podoba: 95 Kč (4.13 EUR)  
 
 
 
arrow Elektronická podoba: 77 Kč 
 
Alza Media arrow
 
Aktuality
IT projekty ...04
Podnikové aplikace ...06
Co stojí za úspěšnou implementací ERP? ...10
Hlad po projektovém řízení roste ...12
Projektové řízení jako součást ERP ...14
Aktuální výzva pro plánování a řízení výroby ...16
APS systém nenahradí funkcionalitu ERP systému ...18
Princip sledovatelnosti výroby a jeho zajištění při sběru dat ...20
Informační systém K2: komplexní a flexibilní řešení pro farmacii ...22
Uplatnění systému regulačních obvodů při řízení podnikových zdrojů ...24
Příklad modernizace řídicího systému destilace nebezpečných chemikálií ...28
Pomůže software snížit náklady na údržbu? ...30
Služby jsou to, co rozvíjí vztahy se zákazníky ...32
Klíčové funkcionality CRM řešení v kontaktních centrech ...34
Jak se měří digitální svět ...36
Problematika B2B bran podnikových systémů ...38
Co dělá mobilního obchodníka skutečně mobilním? ...42
Business intelligence – opřete se o reálná čísla ...44
Moderní docházkové a přístupové systémy ...46
Personální portál a workflow v oblasti řízení lidských zdrojů ...48
Monitoring nejen sociálních sítí ...52
Největší chyby firemních webových stránek ...54
Nedostatky a rizika smluv o vytvoření a implementaci softwaru ...56
IT Professional
Enterprise mobility management ...58
V archivech už nestraší ...60
T-Systems zavádí velkoobchodní model prodeje IT služeb ...62
Hardware
Ze světa hardwaru ...64
Servery třídy midrange ...68
Krátce o tenkých klientech a kancelářských PC ...71
Informační společnost ...72
 

Anotace vybraných článků


Co stojí za úspěšnou implementací ERP?

Úspěšná implementace systému plánování podnikových zdrojů je výsledkem spolupráce specializovaných odborníků na straně dodavatele i zákazníka, kde vyžaduje nasazení a kooperaci uživatelů, otevřenost vůči změnám, kvalitní plánování a zkušené vedení. Kromě výběru správného řešení ERP, které splní současné i budoucí potřeby společnosti, je nejdůležitější součástí zavádění podnikového systému plánování a celková správa projektu.


Strana: 10

Princip sledovatelnosti výroby a jeho zajištění při sběru dat

Po extenzivním růstu průmyslové výroby a nasycení trhu zbožím se dostává do popředí otázka kvality výrobků. Kvalita výrobků a jejich užitná hodnota určuje konkurenční výhodu. Vzniká proto mnoho nejrůznějších konceptů a metodik, jak tuto kvalitu zajistit a řídit. Ve spojení s rozvrstvením výrobních subjektů při výrobě výrobků s vysokou mírou složitosti a jejich organizováním do celých subdodavatelských řetězců vzniká požadavek sledovatelnosti postupu výroby od prvotních dodavatelů surovin přes několik úrovní subdodavatelů až k finalizaci hotového produktu. Tento postup je popsán a normován jako sledovatelnost a zpětná sledovatelnost výroby (traceability).

... celý článek >

Strana: 20

Jak se měří digitální svět

Jak se měří digitální světDoba, kdy se účinnost on-line kampaně měřila jen množstvím zhlédnutých bannerů či počtem kliknutí, je již minulostí. Velcí zadavatelé pochopili, že čím lépe budou rozumět chování a názorům virtuálních komunit, tím silnější konkurenční výhodu získají. To znamená posunout se od základních analýz inzertních kampaní o krok dál. Na řadu se tak dostávají pokročilé výzkumné modely, které jsou šité na míru specifikům virtuálního prostředí.


Strana: 36

Problematika B2B bran podnikových systémů

Automatizace komunikace mezi právními subjekty a elektronizace administrativní agendy – to jsou dvě hlavní funkce, které zastávají B2B brány podnikových systémů. Jejich nasazení je vhodné především tam, kde je třeba redukovat náklady spojené s administrativními procesy a zvýšit efektivitu obchodní komunikace. Aby však podnik mohl maximálně těžit z výhod B2B brány a dosáhl co nejrychlejší návratnosti investice do ní, je třeba zvolit takové řešení, které bude odpovídat aktuálním požadavkům na komunikaci, vycházet z předem připraveného konceptu a do budoucna umožňovat jednoduché rozšíření.

... celý článek >

Strana: 38

Moderní docházkové a přístupové systémy

Systémy pro evidenci docházky a řízení přístupu jsou stále častěji používány i u malých a středních společností a organizací. V následujícím článku přinášíme krátké zamyšlení nad jejich základními vlastnostmi, přínosem a současným vývojem. Hned na úvod nebude na škodu začít vymezením základních pojmů.

... celý článek >

Strana: 46

Monitoring nejen sociálních sítí

Specifika sociálních sítí významně odlišují sledování tamějšího obsahu od monitoringu klasických on-line médií. Sílí i poptávka po tzv. monitoringu sociálních sítí: firmy a instituce chtějí vědět, co si o nich lidé píší. Netuší přitom, že o většině produktů či značek se na sociálních sítích diskutuje minimálně. Převahu totiž mají diskuse na oborově zaměřených serverech. I tamější dění lze samozřejmě monitorovat, respektive je třeba ho podrobně analyzovat a vyhodnocovat.


Strana: 52

Největší chyby firemních webových stránek

O tom, že webové stránky jsou nejen vizitkou společnosti, ale mají i významný podíl na získávání zákazníků, snad dnes již nikdo nepochybuje. Přesto drtivá většina webů obsahuje zásadní chyby. Článek se věnuje chybám webových stránek nikoliv z pohledu technického, ale z pohledu marketingové komunikace.


Strana: 54

Nedostatky a rizika smluv o vytvoření a implementaci softwaru

Ve své praxi se setkáváme velmi často s velkými nedostatky smluv, jejichž předmětem je vývoj softwaru a jeho následná implementace. Tyto nedostatky plynou zejména z absence právní úpravy takového typu smluv v právních předpisech a z nedostatečné zkušenosti v oblasti práva informačních technologií. Uvádím zde pouze základní nedostatky a rizika či doporučenou úpravu ve smlouvách a jsem si vědom toho, že nelze popsat všechny aspekty smluv o vývoji a implementaci softwaru.

... celý článek >

Strana: 56

Servery třídy midrange

Hardwarový server není jako osobní počítač, který pořídíme již „hotový“ v požadované konfiguraci, případně se zvoleným softwarem a zárukou. Naopak, servery se většinou dodávají s různými službami, často šitými podnikovému zákazníkovi na míru – týkat se mohou jak poradenství ještě před investicí do nového řešení, tak jeho následné implementace v prostředí firmy, či již samotného provozování serverů.


Strana: 68


arrow Cena za kus: 95 Kč (4.13 EUR)  

Oborové a tematické přílohy
příloha #1 7/
příloha #1 6/
příloha #1 5/
příloha #1 4/
Kalendář akcí