Zjednodušení správy bezpečnostních incidentů

Check Point Software Technologies představil analytický bezpečnostní nástroj Eventia Analyzer 2.0, který automaticky zpracovává bezpečnostní hlášení z různých zdrojů, přiřazuje jim odpovídající důležitost, a usnadňuje tak rozhodování odpovědných pracovníků a zkracuje jejich reakční dobu. Hlavním přínosem nové verze je významné rozšíření podpory zpracování údajů o bezpečnostních problémech o celou řadu síťových bezpečnostních zařízení a aplikací pro operační systém Microsoft Windows včetně osobních firewallů a antivirů.

Eventia Analyzer 2.0 je přirozenou součástí jednotné bezpečnostní platformy společnosti Check Point, zároveň podporuje všechny významné bezpečnostní produkty a zařízení na trhu. Eventia Analyzer 2.0 automaticky zpracovává všechna hlášení z bezpečnostních zařízení a koncových stanic a podle nastavených pravidel přiřazuje jednotlivým incidentům odpovídající stupeň nebezpečí. Mezi nové funkce, které Eventia Analyzer 2.0 nabízí svým uživatelům patří integrace s produkty společnosti Check Point a dalších dodavatelů, podporu pro rozsáhlé distribuované systémy a uživatelské nastavení reakcí na incidenty.

 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?