facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Zjednodušení správy bezpečnostních incidentů

Check Point Software Technologies představil analytický bezpečnostní nástroj Eventia Analyzer 2.0, který automaticky zpracovává bezpečnostní hlášení z různých zdrojů, přiřazuje jim odpovídající důležitost, a usnadňuje tak rozhodování odpovědných pracovníků a zkracuje jejich reakční dobu. Hlavním přínosem nové verze je významné rozšíření podpory zpracování údajů o bezpečnostních problémech o celou řadu síťových bezpečnostních zařízení a aplikací pro operační systém Microsoft Windows včetně osobních firewallů a antivirů.

Eventia Analyzer 2.0 je přirozenou součástí jednotné bezpečnostní platformy společnosti Check Point, zároveň podporuje všechny významné bezpečnostní produkty a zařízení na trhu. Eventia Analyzer 2.0 automaticky zpracovává všechna hlášení z bezpečnostních zařízení a koncových stanic a podle nastavených pravidel přiřazuje jednotlivým incidentům odpovídající stupeň nebezpečí. Mezi nové funkce, které Eventia Analyzer 2.0 nabízí svým uživatelům patří integrace s produkty společnosti Check Point a dalších dodavatelů, podporu pro rozsáhlé distribuované systémy a uživatelské nastavení reakcí na incidenty.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.