facebook

Vistos CRM - flexibilní řešení pro dynamický trh

VistosV současné době je na českém trhu velké množství CRM řešení a pro zákazníka bývá velmi obtížné a časově náročné si vybrat pro své obchodní procesy to nejvhodnější řešení. Pokusíme se Vám představit jedno unikátní české CRM, které se sice prezentuje jako CRM řešení, ale svými funkcionalitami přesahuje standardy CRM řešení.


První verze Vistos CRM vznikla před více než 10 lety pro významného dovozce automobilů v České republice. Toto řešení se postupně upravovalo pro potřeby dalších zákazníků a dalším krokem bylo využití těchto znalostí pro tvorbu nového obecného CRM řešení.

Přestože CRM v této době bylo spíše neznámé slovo, produkt si rychle našel své první uživatele. První verze Vistos CRM obsahovala pouze základy CRM řešení a čekala ji dlouhá cesta úprav a vývojů dalších modulů. Hlavní vizí bylo nabídnout flexibilní řešení, které umožní zákazníkům přistupovat ke svým datum odkudkoliv přes internet z pohodlí svého prohlížeče. Tento přístup nám také dovolil nabízet Vistos CRM formou pronájmu (SaaS), a tím minimalizovat nutnost počáteční investice a času implementace.

Jak narůstal počet implementací, bylo jasné, že pro zákazníky je naprosto zásadní, aby se řešení maximálně přizpůsobilo jejich fungování. Vistos CRM jsme tedy doplnili o rozšířený modul customizace. Díky komplexní administrátorské správě bylo nově možné Vistos CRM flexibilně upravovat – přidávat, ubírat, přeskupovat jakákoliv pole na formulářích, vytvářet dokonce vlastní nové moduly včetně komplexních vazeb mezi objekty bez jakéhokoliv zásahu programátora. Toto rozhodnutí se ukázalo jako zásadní pro další rozvoj Vistos CRM. Toto otevřelo široké možnosti implementací v různých odvětvích podnikání, jako například zdravotnictví, stavebnictví, odpady, pojišťovnictví, reality, služby, reklama atd.

Vistos

Verze 2.0 s sebou přinesla pokročilé možnosti přizpůsobení jak datového modelu, tak i uživatelského rozhraní a dashboardů. V nové verzi se standardizovaly nové moduly jako marketing, správa dokumentů, helpdesk, callcentrum, servis, projektové řízení a úkoly. Díky těmto modulům dostává Vistos CRM první nálepku „více než CRM“.

Zákazníci si rychle zvykli na nový komfort mít všechna data „pod jednou střechou“. Tedy nevyhnutelným dalším krokem bylo propojení Vistos CRM s účetními systémy. První vlaštovkou byl nejrozšířenější účetní systém v České republice Pohoda, poté následovaly účetní systémy Helios, Money a další. Díky synchronizaci s účetními systémy byla všechna data o zákazníkovi ve Vistos CRM a bylo možné pomocí sofistikovaných reportů zjistit okamžitě jakoukoliv informaci.

Vistos CRM se nyní nabízí v Evropě, USA (zde má výrobce pobočku), nicméně větší zákazníci z Evropy mají pobočky po celém světě, takže Vistos CRM je využíván například v takových zemích jako Kazachstán, Jižní Korea, Malajsie apod.

V aktuální době se uvádí na trh nová verze 3.0, která přináší opět revoluční novinky. Kompletně přepracované uživatelské rozhraní s důrazem na rychlost odezvy a přizpůsobení mobilním zařízením, propracovanější systém uživatelských práv, webový portál pro externí zákazníky a partnery a v neposlední řadě rozšířené možnosti nastavení automatizace procesů.

eurosoftworks

 
Nepodařilo se připojit k serveru.