facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Vision ERP řídí výrobu manipulační techniky

ve společnosti TPC Industry

-PR-
Vision ERPProdukce vysokozdvižných vozíků, komunální techniky a dalších pomocníků pro firmy i města a obce má ve společnosti TPC Industry více než padesátiletou tradici. Loni společnost implementovala pokročilý systém Vision ERP, se kterým nyní řídí nejen výrobu, ale celý závod.
První vůz zde byl vyroben již v roce 1962. Do závodu ve Vrbičanech byla část výroby přesunuta ze zahraničí v roce 2015. TPC INDUSTRY CZECH REPUBLIC, a. s., se kromě tradiční produkce v poslední době zaměřuje především na výrobu, prodej a servis ekologických akumulátorových vozíků a tahačů, které jsou poháněné elektřinou. Jejich provoz produkuje minimum emisí a je ve srovnání s jinými variantami velmi tichý.

Efektivní řízení, spokojený zákazník

Od zavedení moderního ERP systému si firma slibovala zvýšení efektivity práce, snížení chybovosti, a především přehled o probíhajících zakázkách pro vedení společnosti. „Potřebovali jsme systém, který by řídil jak naši standardní výrobu podle konfigurátoru, tak i zakázkovou výrobu atypů na přání zákazníka. Prioritou bylo získat manažerské výstupy v reálném čase, abychom mohli rychle reagovat na jakékoliv výkyvy od plánu. V tom všem splnil Vision ERP naše očekávání,“ říká Jaromír Mareš, jednatel TPC Industry Czech Republic. Ekonomický pohled na zakázky od fáze nabídky až po výrobu a distribuci umožňuje propojení agend ve Vision ERP a automatické vyhodnocování parametrů.

Kromě plánování, TPV a řízení výroby využívá společnost také moduly pro ekonomiku, mzdy a personalistiku, zásobování a sklady, logistiku a CRM. Nyní se instaluje konektor mezi Vision ERP a konstrukčním CAD softwarem Solidworks. Toto propojení umožní okamžité sdílení výstupů v podobě kusovníků z CAD prostředí S. Omezí se tak nutná administrativa a výrazně sníží možnost lidské chyby.
Ještě letos se společnost chystá implementovat nový modul pro servis, který umožní spravovat všechny prodané výrobky pro potřeby záručního a pozáručního servisu. Dále evidujeme servisní zakázky, evidenci o reklamacích s využití náhradních dílů a využití zdrojů. „Hlavním cílem všech inovací je spokojený zákazník, kterému vyřídíme jeho zakázku rychle, kvalitně a efektivně,“ doplňuje Jaromír Mareš s tím, že vedení společnosti už nyní uvažuje o dalších způsobech využití svého firemního softwaru.

Martin Netolický
Autor článku je projektový manažer a architekt řešení ve společnosti Vision Praha, s. r. o.