- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Vision ERP řídí výrobu manipulační techniky
ve společnosti TPC Industry
-PR-

První vůz zde byl vyroben již v roce 1962. Do závodu ve Vrbičanech byla část výroby přesunuta ze zahraničí v roce 2015. TPC INDUSTRY CZECH REPUBLIC, a. s., se kromě tradiční produkce v poslední době zaměřuje především na výrobu, prodej a servis ekologických akumulátorových vozíků a tahačů, které jsou poháněné elektřinou. Jejich provoz produkuje minimum emisí a je ve srovnání s jinými variantami velmi tichý.
Efektivní řízení, spokojený zákazník
Od zavedení moderního ERP systému si firma slibovala zvýšení efektivity práce, snížení chybovosti, a především přehled o probíhajících zakázkách pro vedení společnosti. „Potřebovali jsme systém, který by řídil jak naši standardní výrobu podle konfigurátoru, tak i zakázkovou výrobu atypů na přání zákazníka. Prioritou bylo získat manažerské výstupy v reálném čase, abychom mohli rychle reagovat na jakékoliv výkyvy od plánu. V tom všem splnil Vision ERP naše očekávání,“ říká Jaromír Mareš, jednatel TPC Industry Czech Republic. Ekonomický pohled na zakázky od fáze nabídky až po výrobu a distribuci umožňuje propojení agend ve Vision ERP a automatické vyhodnocování parametrů.
Ještě letos se společnost chystá implementovat nový modul pro servis, který umožní spravovat všechny prodané výrobky pro potřeby záručního a pozáručního servisu. Dále evidujeme servisní zakázky, evidenci o reklamacích s využití náhradních dílů a využití zdrojů. „Hlavním cílem všech inovací je spokojený zákazník, kterému vyřídíme jeho zakázku rychle, kvalitně a efektivně,“ doplňuje Jaromír Mareš s tím, že vedení společnosti už nyní uvažuje o dalších způsobech využití svého firemního softwaru.
![]() |
Martin Netolický
Autor článku je projektový manažer a architekt řešení ve společnosti Vision Praha, s. r. o. |
IT Systems podporuje
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |