Uvedení systému Fujifilm Workflow XMF

FujiFilm_714.jpgSpolečnost Fujifilm oznámila komerční uvedení systému Fujifilm Workflow XMF v Evropě. Jde o jedinečné řešení systému pro zpracování dat určené do komerčních tiskáren. Řešení XMF založené na architektuře JDF a se zabudovaným PDF Print Engine společnosti Adobe zaručuje optimální slučitelnost a komunikaci se všemi tiskařskými produkčními zařízeními. Automatizuje a zjednodušuje časově náročné úkoly a přináší podstatné úspory výrobního času a prostředků.

Srdcem infrastruktury XMF je databáze JDF, která koordinuje a spravuje zakázky v celém průběhu pracovního toku. XMF je navrženo tak, aby bylo slučitelné s nejrozšířenějšími formáty souborů a bylo schopno komunikovat s nejširší řadou výrobních procesů, poskytuje kompletní řešení vyřazení dat do archu založené na JDF se zabudovanou inteligencí, která umožňuje snadné automatické přesměrování zakázky z jednoho výstupního zařízení na druhé. XMF také podporuje softwarové 3D náhledy. Vzniká virtuální verze tištěného výstupu, v níž lze otáčet stránky jako v běžném časopisu nebo knize.

 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?