- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Travel FREE nasadí retailový systém LS Central
Společnost Unicorn Systems se pochlubila, že bude implementovat komplexní softwarové řešení prodejních, logistických, účetních a marketingových potřeb ve společnosti Travel FREE, která je evropskou jedničkou v příhraničním prodeji. Základem nového podnikového systému společnosti Travel FREE bude softwarové řešení LS Central od islandské společnosti LS Retail, které patří mezi špičku v oblasti řízení retailových společností.


Společnost Travel FREE navazuje na síť Duty Free shopů, které mezi lety 1991 a 2003 nabízely zboží v bezcelním pásmu na česko-rakouské a česko-německé hranici. I když byl po vstupu České republiky do EU v roce 2004 ukončen bezcelní prodej, přes třicet obchodů již pod hlavičkou Travel FREE pokračují v prodeji mezinárodního zboží.
„Máme propracovaný věrnostní program, pravidelní zákazníci u nás mohou nakupovat za klubové ceny. Hledali jsme proto jednotný systém, který nám umožní mít kdykoli přehled o tom, jak jsou na tom jednotlivé obchody i celkové prodeje, a současně budeme moci ve stejném systému pracovat s marketingovými pobídkami a sledovat jejich efekt, “ říká k výběru nového systému Pavel Monhart, ředitel Travel FREE.
Softwarové řešení bude v jediné platformě řešit nejen každý jednotlivý aspekt maloobchodního podnikání, ale i nejrůznější specifika související např. s prací se spotřební daní, daňovými sklady, změnami v oblasti kolkovaného zboží (tabákových výrobků a alkoholu) atd. Úkolem systému bude také optimalizace skladových zásob. Veškerá komunikace s obchodními partnery bude probíhat v rámci systému elektronicky. Nový obchodní software bude v Travel FREE uveden do ostrého provozu ve druhém čtvrtletí roku 2020.
„Jde o jednu z prvních implementací unified commerce na platformě LS Retail v České republice. Travel FREE díky dodanému systému získá jednotný pohled na svůj obchod a na své zákazníky. Jde o komplexní řešení, které bude sjednocovat procesy od nákupních objednávek, přes logistiku, správu a řízení marketingových kampaní, až po zcela nový pokladní systém," říká k cílům implementace Karel Peška ze společnosti Unicorn.
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |