- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 14. 3. 2006
Tivoli Express pro malé a střední firmy
Společnost IBM oznámila nový software, který pomůže malým a středním firmám automatizovat správu počítačů, serverů, úložišť a bezpečnostních technologií v celé podnikové infrastruktuře. Nový software IBM Tivoli Express umožňuje středně velkým společnostem, například elektronickým obchodům, nemocnicím nebo místním bankám, spravovat jejich informační technologie (IT) se stejnými integrovanými funkcemi, jaké používají velké podniky.
Nový software IBM Tivoli Express poskytuje menším firmám snadný, finančně efektivní a bezpečný způsob, jak zobrazovat a integrovat hardware, software, úložiště, sítě a počítačové systémy v organizaci. Zákazníci mohou nyní spoléhat na automatické funkce správy, které proaktivně napravují problémy se službami IT, například porouchané e-mailové systémy, výpadky serverů nebo přístup zaměstnanců k důvěrným informacím. Software také monitorováním aplikací, serverů a oprávněných uživatelů zajistí nepřetržitou dostupnost systémů.


Nový software IBM Tivoli Express poskytuje menším firmám snadný, finančně efektivní a bezpečný způsob, jak zobrazovat a integrovat hardware, software, úložiště, sítě a počítačové systémy v organizaci. Zákazníci mohou nyní spoléhat na automatické funkce správy, které proaktivně napravují problémy se službami IT, například porouchané e-mailové systémy, výpadky serverů nebo přístup zaměstnanců k důvěrným informacím. Software také monitorováním aplikací, serverů a oprávněných uživatelů zajistí nepřetržitou dostupnost systémů.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |