facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Tech Data vylepšuje svoji cloudovou platformu StreamOne

StreamOneTech Data přišla s několika vylepšeními své platformy StreamOne sdružující nabídku cloudových služeb Microsoft Azure. StreamOne, která umožňuje partnerům Tech Data nabízet svým zákazníkům cloudové služby, nově obsahuje analytický pohled, který v reálném čase ukazuje spotřebu služeb Microsoft Azure a automaticky upozorňuje, když spotřeba překročí nastavené limity. Pro resellery cloudových služeb tato vylepšení znamenají lepší kontrolu a snížení rizika.



Platforma StreamOne je tak nyní hlouběji integrovaná s Microsoft Azure a nabízí poskytovatelům lepší přehled o aktuální spotřebě Azure pro jednotlivé předplatitele. Analytický pohled poskytne detaily o spotřebě služeb Azure, měsíční sledování nebo předpovědi spotřeby a hlavně informace o celkovém rozpočtu a úvěrových limitech.

StreamOneChart

Už v červenci navíc Tech Data oznámila jiné vylepšení platformy StreamOne, která poskytovatelům cloudových služeb umožňuje spouštět vlastní personalizované obchody s cloudovými službami nebo integrovat služby Tech Data Cloud do již existujícího e-commerce prostředí.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.