facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Spolupráce v rámci cloudu

Novell oznámil dostupnost řešení Novell Vibe Cloud

Společnost Novell oznámila dostupnost řešení Novell Vibe Cloud, bezpečné webové sociální platformy pro spolupráci v reálném čase. Novell Vibe Cloud je webové řešení vytvořené speciálně pro podnikové využití. Používá se stejně snadno jako běžné sociální sítě – spojuje spolupráci v reálném čase, posílání zpráv a sdílení souborů s potřebným zabezpečením. Umožňuje lidem snadno spolupracovat napříč organizacemi při zachování podnikových bezpečnostních zásad. Jediné, co je potřeba k přidání kontaktu,(kolegy, partnera nebo zákazníka) do služby Novell Vibe Cloud, je e-mailová adresa daného uživatele. Vibe se následně standardními protokoly integruje s jakýmkoli e-mailovým klientem.



Pomocí základní bezplatné služby Vibe mohou lidé sledovat práci na projektech, využívat zkušenosti a nápady ostatních, lépe komunikovat se zákazníky a partnery, získávat zpětnou vazbu a rychleji dokončovat společné projekty. Služba umožňuje:

  • Sestavovat ad-hoc týmy a skupinově průběžně zapisovat poznámky ze schůzek.
  • Spolupracovat napříč organizacemi s možností pozvat externí pracovníky e-mailem do pracovní skupiny.
  • Využívat odborníky a soubory k vytváření obchodních prezentací, nabídek atd.
  • Informovat spolupracovníky o aktuálním vývoji, sledovat relevantní témata a konverzace.
  • Sdílet a synchronizovat soubory z počítače do cloudu, aby všichni mohli rychle a snadno najít nejnovější verzi daného souboru.

 

Podniková verze služby Vibe Cloud zabezpečeným způsobem spojuje funkce pohotové spolupráce na projektech mezi různými společnostmi a dává uživatelům místo pro komunikaci s ohledem na co nejlepší výsledky. Kromě obousměrné synchronizace souborů mezi počítačem a cloudem, integrace e-mailu a robustních editačních nástrojů, které jsou k dispozici v základní verzi, nabízí podniková edice navíc:

  • Konzolu organizačního řízení – umožňuje podnikovému IT centrálně spravovat řízení přístupu podle bezpečnostních zásad organizace.
  • Jednotnou autentikaci a přihlášování – pomocí standardu SAML se hladce integruje s podnikovými systémy řízení identit a přístupu a zajišťuje funkce přidělování zdrojů na základě zásad.
  • Neomezené množství skupin – umožňují uživatelům vytvořit libovolné množství skupin přesně podle tempa vývoje pracovních projektů a jiných příležitostí.
  • Větší úložnou kapacitu – zvyšuje úložný limit základní verze 250 MB/uživatele na firemní úložiště s kvótou 5 GB/uživatele.
  • Vlastnictví dat – zaručuje podniku vlastnictví všech dat uložených v uživatelských skupinách v jeho doméně a podporuje iniciativy v oblasti shody s předpisy.
  • Podporu – prémiová podpora společnosti Novell zajistí nepřetržitou a spolehlivou funkčnost celého systému.

 


 
  

- PR -

50(v)tipů paní Teskové #2: SIEM aneb jak se z logů dělá příběh a z příběhu varování

Teskalab LogoV minulém díle jsme si povídali o tom, co je to log management a proč je důležitý. Je to takový základ IT hygieny. Něco jako kartáček na zuby pro vaše IT. A řekněme si na rovinu, žádná velká zábava s ním není, ale zkuste to měsíc bez něj a líbit se vám to nebude. Dneska ale půjdeme o krok dál. Protože když už máte logy, je čas se na ně nejen dívat, ale také s nimi pracovat. A to se nejsnáze dělá tak, že se jim naučíte rozumět. Dovolte mi, abych vám představila dalšího hrdinu kybernetické bezpečnosti: SIEM.

  

- PR -

Od tabulek k centralizovanému systému řízení výroby

Implementace ERP Vision zefektivnila využití výrobních dat


modV současné době je poměrně běžným požadavkem společností, které implementují ERP systém, vyřešení podpory řízení některých klíčových procesů. S přípravou takových řešení je obvykle spojeno nejvíce práce na projektu implementace. Na začátku často bývá představa ideálního stavu, ale chybí detailní pohled včetně uvědomění konkrétních datových toků. Popravdě ani není v silách zákazníků tyto detaily zpracovat.