Spolupráce v rámci cloudu

Novell oznámil dostupnost řešení Novell Vibe Cloud

Společnost Novell oznámila dostupnost řešení Novell Vibe Cloud, bezpečné webové sociální platformy pro spolupráci v reálném čase. Novell Vibe Cloud je webové řešení vytvořené speciálně pro podnikové využití. Používá se stejně snadno jako běžné sociální sítě – spojuje spolupráci v reálném čase, posílání zpráv a sdílení souborů s potřebným zabezpečením. Umožňuje lidem snadno spolupracovat napříč organizacemi při zachování podnikových bezpečnostních zásad. Jediné, co je potřeba k přidání kontaktu,(kolegy, partnera nebo zákazníka) do služby Novell Vibe Cloud, je e-mailová adresa daného uživatele. Vibe se následně standardními protokoly integruje s jakýmkoli e-mailovým klientem.



Pomocí základní bezplatné služby Vibe mohou lidé sledovat práci na projektech, využívat zkušenosti a nápady ostatních, lépe komunikovat se zákazníky a partnery, získávat zpětnou vazbu a rychleji dokončovat společné projekty. Služba umožňuje:

  • Sestavovat ad-hoc týmy a skupinově průběžně zapisovat poznámky ze schůzek.
  • Spolupracovat napříč organizacemi s možností pozvat externí pracovníky e-mailem do pracovní skupiny.
  • Využívat odborníky a soubory k vytváření obchodních prezentací, nabídek atd.
  • Informovat spolupracovníky o aktuálním vývoji, sledovat relevantní témata a konverzace.
  • Sdílet a synchronizovat soubory z počítače do cloudu, aby všichni mohli rychle a snadno najít nejnovější verzi daného souboru.

 

Podniková verze služby Vibe Cloud zabezpečeným způsobem spojuje funkce pohotové spolupráce na projektech mezi různými společnostmi a dává uživatelům místo pro komunikaci s ohledem na co nejlepší výsledky. Kromě obousměrné synchronizace souborů mezi počítačem a cloudem, integrace e-mailu a robustních editačních nástrojů, které jsou k dispozici v základní verzi, nabízí podniková edice navíc:

  • Konzolu organizačního řízení – umožňuje podnikovému IT centrálně spravovat řízení přístupu podle bezpečnostních zásad organizace.
  • Jednotnou autentikaci a přihlášování – pomocí standardu SAML se hladce integruje s podnikovými systémy řízení identit a přístupu a zajišťuje funkce přidělování zdrojů na základě zásad.
  • Neomezené množství skupin – umožňují uživatelům vytvořit libovolné množství skupin přesně podle tempa vývoje pracovních projektů a jiných příležitostí.
  • Větší úložnou kapacitu – zvyšuje úložný limit základní verze 250 MB/uživatele na firemní úložiště s kvótou 5 GB/uživatele.
  • Vlastnictví dat – zaručuje podniku vlastnictví všech dat uložených v uživatelských skupinách v jeho doméně a podporuje iniciativy v oblasti shody s předpisy.
  • Podporu – prémiová podpora společnosti Novell zajistí nepřetržitou a spolehlivou funkčnost celého systému.

 


 
  

- PR -

Řešení N-able umožnila firmě JKC

snadno přejít na MSP model


Společnost JKC je dlouholetým dodavatelem technologií Kerio – od historických produktů WinRoute a WinRoute Pro, až po aktuální řešení Kerio Connect, Kerio Control a Kerio Operator. Poté, co portfolio produktů Kerio přešlo pod křídla společnosti GFI Software, došlo v důsledku toho i ke změně distributora, kterým se stala společnost ZEBRA SYSTEMS. Avšak v JKC nezůstali jen u GFI a podívali se i na portfolio dalších dodavatelů distribuovaných ZEBRA SYSTEMS. A našli řešení, ve kterém vidí velký potenciál pro další rozvoj a růst společnosti.

  

- PR -

Tovek zpřístupňuje pokročilou analytiku i malým firmám

Technologie, které byly dlouhé roky doménou velkých firem a státních institucí, míří nově také k menším týmům a individuálním profesionálům. Společnost Tovek po více než třiceti letech vývoje robustních systémů pro analýzu dat představuje aplikaci Tovek Artemis – nástroj navržený pro uživatele, kteří potřebují rychle vyhledávat informace v rozsáhlých dokumentových archivech a zároveň vyžadují maximální bezpečnost.

Časopis IT Systems / Odborná příloha Kalendář akcí
   listopad - 2025   
Po Út St Čt So Ne
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
1234567
RSS kanál