facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 4. 8. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

Společnosti MTX Capital Services a Partners Asset Management přešly na platformu ARBES AMS

ARBES AMSSpolečnost ARBES Technologies dokončila implementaci platformy ARBES AMS dvěma institucím poskytujícím retailové investiční služby a systémovou správu majetku. Jde o českou společnost MTX Capital Services a slovenskou firmu Partners Asset Management.



Společnost MTX Capital Services poptávala nasazení systému přinášející podporu back-office agendy pro obchodování s deriváty kovů na London Metal Exchange v prostředí české legislativy. „Obchodník s deriváty nově používá naše řešení jako centrální a primární informační systém pro evidenci obchodů, jejich zaúčtování, reporting a risk management. Dodali jsme klíčové komponenty jako jsou evidence klientů, produktů, pokynů a transakcí, správu komoditních derivátů, Collateral a margin management a účtování realizovaných obchodů a navazující regulatorní reporting ČNB a EU,“ vysvětluje Branislav Beneš, ředitel divize FIS společnosti ARBES Technologies.

Nově vzniklá slovenská investiční společnost Partners Asset Management zase chtěla získat systém schopný spravovat a evidovat realitní investiční fond, nákup a prodej podílových listů a automatizované zasmluvnění klientů. Dodaný modulární informační systém ARBES AMS s klientskými úpravami na míru pokrývá v Partners Asset Management funkcionality jako jsou – výpočet majetku fondu, výpočet jednotkové ceny podílu, správu a výpočet nákladových poplatků fondů. V oblasti správy koncových klientů byly implementované funkce pro správu majetku podílníků, generování výpisů, automatizovanou tvorbu smluvních dokumentů a platebních instrukcí podle typu uzavřené rámcové smlouvy.

ARBES AMS je v Partners Asset Management hlavním systémem. To v praxi znamená, že musí umět pokrýt všechny činnosti této na investice zaměřené společnosti. Při výběru hrála roli i orientace dodavatele na platformě nezávislé řešení a open source komponenty softwaru, což pro zadavatele znamená významnou optimalizaci CAPEX i OPEX nákladů. „Na základě našeho produktově orientovaného přístupu jako i pružného přístupu na obou stranách se podařilo zkrátit čas projektu od objednání až po finální implementaci na méně než šest měsíců. To je v případě softwarových IT projektů této velikosti vynikající a téměř nevídaný výsledek,“ pochvaluje si Branislav Beneš.


 
  

- Inzerce -

Digitalizace zákaznické péče: jak vybrat nejlepší řešení kontaktního centra

GenesysDigitální bitva o zákazníky začala, neprohrajte ji. Pandemie totiž jasně ukázala, že digitalizace stabilizuje byznys i v nejistých dobách. Online sektor raketově rostl i během nejtvrdších lockdownů. Přesunula se tam i většina zákazníků.

  

- Inzerce -

PRŮZKUM: Češi odpracují na neplacených přesčasech více než hodinu denně

Čtyřdenní pracovní týden? V Česku zatím utopie. Lidem v kancelářských profesích nestačí na splnění úkolů ani pět dní. Polovina pracuje skoro šest dní týdně, aby práci stihla.