- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Společnost TULIP Solutions vyvinula nový docházkový systém Heron
Slovenská společnost TULIP Solutions, která je zavedeným vývojářem docházkových systémů, přišla se zajímavou novinkou – systémem Heron. Jde o řešení vhodné pro kancelářské firmy, ale také například pro evidenci docházky v obchodních řetězcích. Jde o jednoduchou mobilní evidenci pracovní doby a absencí, která rozšiřuje nabídku TULIP Solutions.


„Chtěli jsme, aby byl Heron rychlejší, modernější a cenově dostupnější než náš vlajkový produkt TULIP. Oba jsou stále hlavními produkty. Ale zatímco TULIP je širokospektrální systém s mnoha HR moduly, Heron se alespoň zpočátku zaměří pouze na docházku zaměstnanců,“ vysvětluje zaměření novinky Dušan Rehák, produktový manažer Heronu.
V Heronu bude mít personalista plnou kontrolu nad systémem, nebude třeba kontaktovat tým TULIPu ani v případě větších změn v nastavení. HR se stane úplným administrátorem docházkového systému firmy.
Ke změnám dochází i ve vzhledu, k němuž Dušan Rehák říká: „U Heronu jsme zachovali tmavý design, stejně jako v TULIPu. Je to naše poznávací znamení, nebudeme ho měnit. Nechceme být další v zástupu docházkových systémů s podobným rozhraním. TULIP je jiný, a i jeho verze 2.0 – TULIP Heron – se drží toho, co nás odlišuje. Pouze s vylepšenou technologií.“
Navzdory mýtu, že k evidenci docházky zaměstnanců potřebujete monitorovací systém, abyste vyhověli legislativě, se TULIP ani tentokrát nerozhodl pro hardwarové řešení. „Občas se takový požadavek ještě objeví, ale také u TULIP Heron jsme ho odmítli. Nebudeme prodávat žádné terminály, čipové karty ani biometrické skenery. Pro tento typ požadavků prostě nejsme vhodným dodavatelem,“ říká Dušan Rehák.
Typicky požadují „pípáky“ především výrobní firmy, u nichž je tento požadavek pochopitelný. Kancelářské firmy však mají alternativy, které jsou pohodlnější a vhodnější jak pro firmu, tak pro zaměstnance. TULIP Heron je jednou z nich. Zaměstnanec si v něm navíc může přizpůsobit svůj vlastní účet a například vzhled domovské obrazovky si může uzpůsobit podle funkcí a typu absencí, které nejčastěji používá.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |