Společnost TULIP Solutions vyvinula nový docházkový systém Heron

HeronSlovenská společnost TULIP Solutions, která je zavedeným vývojářem docházkových systémů, přišla se zajímavou novinkou – systémem Heron. Jde o řešení vhodné pro kancelářské firmy, ale také například pro evidenci docházky v obchodních řetězcích. Jde o jednoduchou mobilní evidenci pracovní doby a absencí, která rozšiřuje nabídku TULIP Solutions.



„Chtěli jsme, aby byl Heron rychlejší, modernější a cenově dostupnější než náš vlajkový produkt TULIP. Oba jsou stále hlavními produkty. Ale zatímco TULIP je širokospektrální systém s mnoha HR moduly, Heron se alespoň zpočátku zaměří pouze na docházku zaměstnanců,“ vysvětluje zaměření novinky Dušan Rehák, produktový manažer Heronu.

V Heronu bude mít personalista plnou kontrolu nad systémem, nebude třeba kontaktovat tým TULIPu ani v případě větších změn v nastavení. HR se stane úplným administrátorem docházkového systému firmy.

Heron

Ke změnám dochází i ve vzhledu, k němuž Dušan Rehák říká: „U Heronu jsme zachovali tmavý design, stejně jako v TULIPu. Je to naše poznávací znamení, nebudeme ho měnit. Nechceme být další v zástupu docházkových systémů s podobným rozhraním. TULIP je jiný, a i jeho verze 2.0 – TULIP Heron – se drží toho, co nás odlišuje. Pouze s vylepšenou technologií.“

Navzdory mýtu, že k evidenci docházky zaměstnanců potřebujete monitorovací systém, abyste vyhověli legislativě, se TULIP ani tentokrát nerozhodl pro hardwarové řešení. „Občas se takový požadavek ještě objeví, ale také u TULIP Heron jsme ho odmítli. Nebudeme prodávat žádné terminály, čipové karty ani biometrické skenery. Pro tento typ požadavků prostě nejsme vhodným dodavatelem,“ říká Dušan Rehák.

Typicky požadují „pípáky“ především výrobní firmy, u nichž je tento požadavek pochopitelný. Kancelářské firmy však mají alternativy, které jsou pohodlnější a vhodnější jak pro firmu, tak pro zaměstnance. TULIP Heron je jednou z nich. Zaměstnanec si v něm navíc může přizpůsobit svůj vlastní účet a například vzhled domovské obrazovky si může uzpůsobit podle funkcí a typu absencí, které nejčastěji používá.

 


 
  

- PR -

Od papíru k AI:

Digitální transformace certifikované výroby


Certifikovaných provozů přibývá. Především těch, které jsou auditovány na plnění některé z norem managementu kvality (QMS) nebo systémů environmentálního managementu (EMS). V zájmu udržení certifikace jsou čím dál více aplikovány systémy sběru, propojování a vyhodnocování dat ze senzorů strojů. To, co poněkud vázne, je využití výsledků vyhodnocení těchto dat při operativním řízení výroby. Zde uvedený příklad poodkrývá cestu, kterou musela ujít středně velká výrobní společnost zabývající se výrobou konstrukčních plastů.

  

- PR -

Budou váš kamerový systém řídit AI agenti?

5 trendů roku 2025 podle Milestone Systems


Patříte mezi integrátory nebo prodejce bezpečnostních řešení? Následující postřehy od technického ředitele společnosti Milestone vám v kontextu současné AI revoluce můžou přijít vhod. Milestone Systems je přední světový výrobce softwaru pro správu kamerových systémů.