facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Společnost TULIP Solutions vyvinula nový docházkový systém Heron

HeronSlovenská společnost TULIP Solutions, která je zavedeným vývojářem docházkových systémů, přišla se zajímavou novinkou – systémem Heron. Jde o řešení vhodné pro kancelářské firmy, ale také například pro evidenci docházky v obchodních řetězcích. Jde o jednoduchou mobilní evidenci pracovní doby a absencí, která rozšiřuje nabídku TULIP Solutions.



„Chtěli jsme, aby byl Heron rychlejší, modernější a cenově dostupnější než náš vlajkový produkt TULIP. Oba jsou stále hlavními produkty. Ale zatímco TULIP je širokospektrální systém s mnoha HR moduly, Heron se alespoň zpočátku zaměří pouze na docházku zaměstnanců,“ vysvětluje zaměření novinky Dušan Rehák, produktový manažer Heronu.

V Heronu bude mít personalista plnou kontrolu nad systémem, nebude třeba kontaktovat tým TULIPu ani v případě větších změn v nastavení. HR se stane úplným administrátorem docházkového systému firmy.

Heron

Ke změnám dochází i ve vzhledu, k němuž Dušan Rehák říká: „U Heronu jsme zachovali tmavý design, stejně jako v TULIPu. Je to naše poznávací znamení, nebudeme ho měnit. Nechceme být další v zástupu docházkových systémů s podobným rozhraním. TULIP je jiný, a i jeho verze 2.0 – TULIP Heron – se drží toho, co nás odlišuje. Pouze s vylepšenou technologií.“

Navzdory mýtu, že k evidenci docházky zaměstnanců potřebujete monitorovací systém, abyste vyhověli legislativě, se TULIP ani tentokrát nerozhodl pro hardwarové řešení. „Občas se takový požadavek ještě objeví, ale také u TULIP Heron jsme ho odmítli. Nebudeme prodávat žádné terminály, čipové karty ani biometrické skenery. Pro tento typ požadavků prostě nejsme vhodným dodavatelem,“ říká Dušan Rehák.

Typicky požadují „pípáky“ především výrobní firmy, u nichž je tento požadavek pochopitelný. Kancelářské firmy však mají alternativy, které jsou pohodlnější a vhodnější jak pro firmu, tak pro zaměstnance. TULIP Heron je jednou z nich. Zaměstnanec si v něm navíc může přizpůsobit svůj vlastní účet a například vzhled domovské obrazovky si může uzpůsobit podle funkcí a typu absencí, které nejčastěji používá.

 


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.