facebook LinkedIN LinkedIN - follow

SP2 pro Microsoft Windows Server 2003

Windows_Server_2003-_712.jpgTrochu ve stínu uvedení Windows Vista a Office 2007 zůstalo vydání Service Packu 2 (SP2) pro Windows Server 2003. Tento společný balík obslužných programů obsahuje nejnovější aktualizace, bezpečnostní funkce a prvky zvyšující stabilitu ještě nad rámec těch, které jsou součástí operačních systémů Windows Server 2003 a Windows XP Professional x64. K hlavním zlepšením, které s sebou SP2 přináší, patří zejména výraznější zabezpečení v oblasti IT, růst stability a spolehlivosti systému a lepší zajištění potřeb organizace.

Z nejdůležitejších změn a zlepšení lze zmínit:

• Windows Deployment Services umožňující síťové nastavení a instalaci nových počítačů (bez nutnosti fyzické přítomnosti správců sítě u každého počítače)
• vyšší výkon a lepší škálovatelnost při práci v síti (například ukládání souborů, jejich zálohování, webové servery a funkci media streaming)
• podpora nové certifikace Wi-Fi Alliance pro zabezpečení bezdrátových sítí
• vylepšená správa IPSEC filtrování
• Microsoft Management Console 3.0 s novými funkcemi a vylepšeným zajištěním chyb přes MMC konzoli
• vylepšený MSConfig zjednodušující diagnostiku serveru

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.