facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Sony Ericsson zvolil Wayfinder Navigator

Sony_Ericsson_P990_613.jpgNový mobilní telefon Sony Ericsson P990 bude dodáván včetně navigačního řešení Wayfinder Navigator společnosti Wayfinder, jejímž výhradním zástupcem v ČR je firma Sunnysoft. Tato kombinace byla oficiálně představena na veletrhu 3GSM World Congress v Barceloně. Wayfinder Navigator může být použit jako samostatná mapa nebo v kombinaci s GPS modulem jako navigátor zobrazující aktuální pozici vozidla a další informace. Mapy jsou přitom detailně zpracovány pro celou Evropu a kromě názvů ulic obsahují také mnoho údajů o více než 3 milionech objektů jako jsou letiště, hotely, restaurace a podobně.

Mapy však poskytují mnohem více informací, např. o tom, v jakých místech je dostupné bezdrátové připojení na internet. Navigace pro mobilní telefony jsou mezi uživateli velmi oblíbené a řešení společnosti Wayfinder již byla v předchozích produktech Sony Ericsson několikrát využita. Kombinace nového řešení s vyhledávačem přístupových bodů WiFi umožní majitelům P990, kteří jsou často na cestách, snadný přístup k jejich elektronické poště či interní podnikové síti.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.