Aktuality -> IT Projekty - 23. 11. 2006

Software Microsoftu pro 6000 počítačů PPF

microsoft_logo_647.jpgUzavřená smlouva zajišťuje standardizaci informačních technologií na platformě Microsoft a plné pokrytí počítačů všech zaměstnanců aplikacemi sady Microsoft Office System a přístupovými licencemi k Windows Serveru, Exchange Serveru, Systems Management Serveru a Sharepoint Portal Serveru. Smlouva se vztahuje celkem na 6000 osobních počítačů ve společnostech PPF, Česká pojišťovna, Penzijní fond České pojišťovny, ČP INVEST, PPF banka a PPF Asset Management. Tato globální smlouva současně zajišťuje každé již existující nebo nově vznikající společnosti v rámci skupiny PPF stejné licenční podmínky pro pořizování software společnosti Microsoft. Smlouva se vztahuje na subjekty v České republice i v zahraničí, například společnosti skupiny PPF v Rusku, Číně, Vietnamu, Kazachstánu, a dalších zemích.

V rámci této licenční smlouvy získala skupina PPF i další výhody spojené s užíváním software společnosti Microsoft. Jedná se například o přístup ke klíčovým inovacím společnosti Microsoft po dobu trvání smlouvy, tedy i možnost kdykoliv přejít na nejnovější řešení. Velkým přínosem především pro zaměstnance společnosti může být zapojení do programu Právo domácího využití software (Home Use Program – HUP), který skupině PPF dává možnost v rámci zaměstnaneckých výhod bezplatně poskytnout svým zaměstnancům k domácímu využití aplikace sady Microsoft Office. Smlouva Enterprise Agreement byla mezi společností Microsoft a skupinou PPF uzavřena na dobu tří let. Partnerem Microsoftu pro dodávku licencí byly společnosti Impromat CZ a Abakus Distribution.

 
  

- PR -

Repasované dárky pod stromeček: Chytré Vánoce bez utrácení

Vánoce se blíží a s nimi i tradiční honba za dárky. Co kdybyste letos vsadili na něco jiného než novou elektroniku? Repasované notebooky, počítače, iPhony nebo iPady můžou být skvělým dárkem, který potěší, nevyprázdní peněženku a je i ekologický. Zjistěte, proč právě repasy patří pod letošní stromeček.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.