- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
SMS informování pacientů
Ness SMART Messaging Server ve Všeobecné fakultní nemocnici Praha
Ness Technologies oznámil další úspěšné nasazení vlastní aplikace SMART Messaging Server v oblasti zdravotnictví. Ve Všeobecné fakultní nemocnici Praha díky němu budou pacienti snáze a rychleji informování o termínech vyšetření nebo nástupu do nemocnice a zdravotníci získají operativně provozní informace i přístup ke všem kontaktům. Včasné informování pomáhá efektivně využívat léčebné kapacity i čas pacientů. Ness počítá s využitím této užitečné novinky i v dalších zdravotnických zařízeních.


VFN Praha využívá messagingové služby k rozšíření dosahu podnikových informačních systémů. Pracovníci a zdravotníci mezi sebou mohou sdílet důležité termíny a provozní zprávy. SMS zprávy ale mohou zpracovávat a vyhodnocovat i další přístroje a systémy. V současnosti probíhá vývoj dalších služeb, jako je telefonní seznam, SMS informační systém nebo krizové řízení.
Jedním z předpokládaných využití nového systému je také zasílání upomínek pacientům za nezaplacené poplatky či pobyt v nemocnici, protože povinnost vymáhat i drobné dlužné částky vyplývá pro nemocnici ze zákona. Doposud byli dlužníci obesíláni poštou, díky řešení Nessu se budou upomínky zasílat přes SMS a nemocnice uspoří významné prostředky na poštovném. Navíc je tento způsob vymáhání efektivnější a může tak ročně získat zpět i statisíce korun.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
23.10. | [WEBINÁŘ ] Když CAD přestane být jen kreslení - Objevte... |
13.11. | Update Conference Prague 2025 |