Aktuality -> IT Projekty - 28. 8. 2014

Slovenská Notářská komora využívá Google Apps

Společnost Netmail nasadila e-mailové řešení Google Apps v Notářské komoře Slovenské republiky. Řešení nyní využívá vedení komory, notáři na centrále a také na tři sta notářů na Slovensku. Centrála pro ně primárně zajišťuje emailové řešení, v budoucnu počítá s adopcí dalších Google Apps nástrojů.



Nasazení Google Apps v právní branži, která je tradičně citlivá na důvěrnost informací, je pro Netmail zajímavou referencí právě s ohledem na často diskutovanou problematiku bezpečnosti cloudových služeb. „Potřebovali jsme vyřešit primárně emailové řešení, kde jsme se potýkali s velkými problémy, nefunkčností a nespolehlivostí. Google Apps nabídli dobré služby, funkce a především dobrou cenu. To vše tvořilo dohromady finální rozhodnutí pustit se do spolupráce s Netmailem a implementovat Google Apps,“ komentoval implementaci Peter Varga, vedoucí IT oddělení Notářské komory.„Firmy a instituce oceňují především efektivní spolupráci v reálném čase, přístup odkudkoliv, úsporu nákladů za messaging nebo záruku dostupnosti,“ doplnil důvody nasazení Google Apps Bohuslav Dohnal, zakladatel a ředitel Netmailu.

 

Netmail je prvním premium enterprise partnerem Google pro nasazování Google Apps ve střední a východní Evropě a je jedním z pěti největších partnerů firmy v regionu EMEA. Podle vyjádření zástupců Netmailu mají o Google Apps zájem především firmy z finanční sféry, reklamní a mediální společnosti, vydavatelství nebo instituce veřejné správy.


 
  

- PR -

Hybridní agentský model: Budoucnost zákaznické péče podle společnosti Konecta

Nedělník_Konceta1Zákaznický servis prošel v posledních letech významnými změnami – je dynamičtější díky pokročilým technologiím spojeným zejména s umělou inteligencí (AI). Zákazníci ale očekávají lidský přístup, zároveň je pro ně podstatná rychlost odpovědi a také dostupnost servisu na více platformách. Společnosti poskytující zákaznický servis reagují na tento trend přístupem, jenž propojuje technologii s lidskostí. Společnost Konecta přichází s řešením, které přetváří svět zákaznických služeb – hybridním agentským modelem. Tento model přirozeně propojuje digitální nástroje s empatií a zkušenostmi lidských operátorů.

  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.