facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 11. 10. 2022 - Ing. Lukáš Grásgruber

Síť prodejen TESCOMA má nový pokladní systém přímo napojený na SAP

Společnost NG Retail úspěšně dokončila modernizaci pokladního systému a zajištění jednotného POS řešení ve všech prodejnách TESCO­MA v České republice, Maďarsku a nejnověji v Polsku. Velkým benefitem nového řešení POS NG je velmi intuitivní ovládání pokladen, tedy není potřeba složité zaškolování zaměstnanců na prodejnách, vše lze naučit téměř během pár minut.



„Díky POS NG a jeho integraci s moderním e-shopem a věrnostním programem dokážeme zákazníkovi nabídnout vyšší úroveň služeb – dnes často skloňovaný Omnichannel. Přímé napojení na SAP umožňuje centrální správu katalogu zboží, cenotvorbu, přesné řízení zásob a automatické účtování prodejů. Z pohledu IT je jednotnost SW na všech prodejnách ve 4 státech obrovskou výhodou. Můžeme současně vyvíjet a nasazovat úpravy napříč všemi prodejnami a státy. Nové funkce systému budou tak snadno dostupné ve všech zemích najednou. Dalším nezanedbatelným benefitem je možnost centralizování servisní podpory prodejen v režimu 24/7,“ říká Michal Robek, ředitel IT TESCOMA.

TESCOMA

„Ve všech prodejnách Tescoma v ČR, v Maďarsku a v Polsku je nyní nasazeno naše nejmodernější pokladní řešení nové generace - POS NG, a to včetně fiskalizace a integrace na centrální ERP systém SAP. POS NG je v Maďarsku a Polsku plně lokalizován a také podpo­ru­je maďarskou a polskou legislativu,“ říká Peter Semančík, obchodní ředitel NG Retail, a dodává: „Naše nejmodernější pokladní a logis­tic­ké řešení POS NG přináší především přehlednost a jednoduchost v oblasti prodeje, eliminaci ztrát, celkové zrychlení prodejních procesů a zvýšení kontroly nad denními procesy na prodejně.“

Ilustrační foto.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.