- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Síť ambulantních klinik EUC inovuje podporu HR procesů
Zdravotnická skupina EUC, která tvoří největší síť ambulantních klinik v ČR, se rozhodla modernizovat své IT řešení pro podporu personalistiky a nedávno dokončila implementaci systému OKbase od společnosti OKsystem.


Společnost EUC se rozhodla využívat systém OKbase pro oblast personalistiky, výplaty mezd a docházky. Vše je nově spravováno jednotným a uceleným systémem, a to v prostředí velmi dynamické holdingové struktury. O náročnosti projektu nejlépe vypovídá, že nové jednotné řešení bude v rámci zdravotnické skupiny EUC využívat téměř 30 zdravotnických zařízení pro podporu řízení 3200 pracovněprávních vztahů.
Díky podpoře práce s více organizacemi je přitom v OKbase zajištěno, že osobní údaje každého zaměstnance jsou evidovány pouze jednou a v rámci jednotlivých organizací jsou odděleně vedeny jeho pracovněprávní vztahy – odpadá tedy duplicita zadávání dat v případě přestupu zaměstnance mezi organizacemi nebo pro případ zaměstnanců, kteří pracují ve více organizacích holdingu. Nasazení OKbase pomáhá vedoucím pracovníkům v jednoduchém vytváření konsolidovaných reportingů a sdílení dat napříč organizacemi holdingu.
Díky novému systému bude společnost EUC schopna mnohem efektivněji spravovat HR procesy napříč všemi svými zdravotnickými zařízeními. V oblasti docházky zaměstnanců došlo k elektronizaci některých procesů, jako je zadávání žádostí o nepřítomnosti nebo schvalování docházky na konci měsíce, což zásadně urychlí zpracování mezd. V rámci nově vytvořené organizační struktury se podařilo definovat požadavky kladené na zaměstnance na úrovní pracovního místa a spustit online monitoring jejich plnění.
Systém je dobře připraven i na budoucí růst skupiny. V případě nových akvizicí je možné v systému využít standardizovanou migraci dat a tím zajistit rychlé začlenění nové společnosti do holdingu. Což se již po několika měsících ostrého provozu ověřilo v praxi.
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |