facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 23. 10. 2014

SIKO je pilotním uživatelem řešení SAP Cloud for Customer v ČR

Společnost SIKO koupelny & kuchyně se stala prvním uživatelem CRM řešení SAP Cloud for Customer v České republice. Implementaci služby zajistí společnost con4PAS. Jedním z prvních cílů, které by mělo nové řešení přinést je konsolidace obchodních případů a jejich unifikace napříč jednotlivými týmy společnosti SIKO v České republice a na Slovensku. Plné využití služby v definovaném rozsahu se předpokládá od začátku roku 2015, kde jednotlivé obchodní týmy budou využívat službu SAP Cloud for Customer k podpoře všech svých obchodních aktivit.



„Rozhodnutí využít cloudových služeb v oblasti péče o zákazníka je prvním krokem našeho strategického využívat nejlepší dostupné služby s vysokou přidanou hodnotou, které jsou snadno aplikovatelné na dynamicky se měnící obchodní prostředí, ve kterém naše společnost působí“, říká Tomáš Vala, místopředseda představenstva společnosti SIKO koupelny & kuchyně.

Miloslav Bašta, ředitel Interního auditu společnosti, k tomu dodává: „Důkladná analýza cloudového řešení společnosti SAP vůči tradičnímu tzv. on premise řešení nás utvrdila v rozhodnutí, že tato cesta a investice je správná“.

„O řešeních v oblasti cloudu se v České republice více mluví v teoretické a akademické rovině a méně realizuje v praxi. Silné řešení postavené na dlouholetých zkušenostech, které je skloubeno se zkušenostmi partnera působícího v roli poradce, může tuto praxi výrazně změnit. Trh je na tuto kombinaci připraven.“, říká Jan Ferjo, Ředitel rozvoje obchodu společnosti con4PAS.
 

Profil zákazníka a dodavatele

Společnost SIKO koupelny & kuchyně, a.s. je největší specializovanou sítí prodejen v oboru vybavení koupelen a kuchyní, působící ve 42 prodejnách po celé ČR, ve kterých našlo uplatnění téměř 600 zaměstnanců, s ročním obratem přesahujícím 2,5 miliardy Kč. Společnost con4PAS, a.s. je česká IT poradenská společnost v oblasti poskytování řešení na platformě SAP, zejména řešení péče o zákazníka (CRM), nákupních procesů (Supplier Relationship Management) a Business Intelligence.

 


 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.