Aktuality -> IT Projekty - 23. 10. 2014

SIKO je pilotním uživatelem řešení SAP Cloud for Customer v ČR

Společnost SIKO koupelny & kuchyně se stala prvním uživatelem CRM řešení SAP Cloud for Customer v České republice. Implementaci služby zajistí společnost con4PAS. Jedním z prvních cílů, které by mělo nové řešení přinést je konsolidace obchodních případů a jejich unifikace napříč jednotlivými týmy společnosti SIKO v České republice a na Slovensku. Plné využití služby v definovaném rozsahu se předpokládá od začátku roku 2015, kde jednotlivé obchodní týmy budou využívat službu SAP Cloud for Customer k podpoře všech svých obchodních aktivit.



„Rozhodnutí využít cloudových služeb v oblasti péče o zákazníka je prvním krokem našeho strategického využívat nejlepší dostupné služby s vysokou přidanou hodnotou, které jsou snadno aplikovatelné na dynamicky se měnící obchodní prostředí, ve kterém naše společnost působí“, říká Tomáš Vala, místopředseda představenstva společnosti SIKO koupelny & kuchyně.

Miloslav Bašta, ředitel Interního auditu společnosti, k tomu dodává: „Důkladná analýza cloudového řešení společnosti SAP vůči tradičnímu tzv. on premise řešení nás utvrdila v rozhodnutí, že tato cesta a investice je správná“.

„O řešeních v oblasti cloudu se v České republice více mluví v teoretické a akademické rovině a méně realizuje v praxi. Silné řešení postavené na dlouholetých zkušenostech, které je skloubeno se zkušenostmi partnera působícího v roli poradce, může tuto praxi výrazně změnit. Trh je na tuto kombinaci připraven.“, říká Jan Ferjo, Ředitel rozvoje obchodu společnosti con4PAS.
 

Profil zákazníka a dodavatele

Společnost SIKO koupelny & kuchyně, a.s. je největší specializovanou sítí prodejen v oboru vybavení koupelen a kuchyní, působící ve 42 prodejnách po celé ČR, ve kterých našlo uplatnění téměř 600 zaměstnanců, s ročním obratem přesahujícím 2,5 miliardy Kč. Společnost con4PAS, a.s. je česká IT poradenská společnost v oblasti poskytování řešení na platformě SAP, zejména řešení péče o zákazníka (CRM), nákupních procesů (Supplier Relationship Management) a Business Intelligence.

 


 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.