SAP vylepšuje platformu HANA a nabízí nové způsoby analýzy dat v reálném čase

SAP HANASpolečnost SAP představila řešení SAP BW/4HANA, které by mělo nabídnout nové možnosti modernizace datových skladů a nové způsoby analýzy dat v reálném čase. Řešení je poskytováno nejen tradičním způsobem pro implementace on-premise na systémech uživatele, ale také ve formě cloudové služby na platformě Amazon Web Services (AWS) a SAP HANA Enterprise Cloud.



Podle prohlášení výrobce umožní SAP BW/4HANA analyzovat data bez ohledu na to, kde jsou umístěna. Tím by mělo dojít k podstatnému omezení pohybu a nutnosti duplikace dat. Bude rovněž možné analyzovat živá data i časosběrné řady ze snímačů v prostředí internetu věcí.

SAP BW/4HANA dále nabídne možnost propojení s objekty datového skladu v SAP BusinessObjects Cloud. SAP BW/4HANA je také propojitelná s analytickým nástrojem SAP Digital Boardroom.

Řešení SAP BW/4HANA bude pro zákazníky k dispozici od 7. září 2016.

Další informace o skutečných vlastnostech a funkcích nám zatím nejsou dostupné. Z informací pro média je pouze zřejmé, že SAP BW/4HANA:

  • ukazuje budoucnost datových skladů
  • vychází z vize datového skladu příští generace
  • umožňuje podnikům fungovat digitálně
  • představuje jednodušší a efektivnější způsob analýzy dat v reálném čase
  • nabízí prostředí pro rychlý vývoj aplikací s moderním uživatelským rozhraním
  • umožňuje podnikům zachovat si konkurenceschopnost
  • poskytuje moderní metody zpracování dat
  • umožňuje agilní vývoj datového skladu
  • snižuje náklady na správu a ukládání dat
  • poskytne nebývalou flexibilitu
  • dokáže zajistit, že data umožní rychlé dosažení výsledků při podstatně nižších nákladech

 
  

- PR -

Hybridní agentský model: Budoucnost zákaznické péče podle společnosti Konecta

Nedělník_Konceta1Zákaznický servis prošel v posledních letech významnými změnami – je dynamičtější díky pokročilým technologiím spojeným zejména s umělou inteligencí (AI). Zákazníci ale očekávají lidský přístup, zároveň je pro ně podstatná rychlost odpovědi a také dostupnost servisu na více platformách. Společnosti poskytující zákaznický servis reagují na tento trend přístupem, jenž propojuje technologii s lidskostí. Společnost Konecta přichází s řešením, které přetváří svět zákaznických služeb – hybridním agentským modelem. Tento model přirozeně propojuje digitální nástroje s empatií a zkušenostmi lidských operátorů.

  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.