Aktuality -> IT Projekty - 13. 12. 2006

SAP Business One v ČR přesáhl první stovku

sap_onduline_650.jpgSpolečnost SAP oznámila, že již více než 100 zákazníků si od zahájení prodeje pořídilo informační systém pro malé a středně velké firmy SAP Business One. V České republice používají SAP Business One jak typicky menší, výhradně české firmy, tak i například pobočky velkých nebo nadnárodních korporací. Jedním takovým zákazníkem je také společnost Onduline - stavební materiály, která očekává, že se SAP Business One dosáhne vyšší efektivity, zlepší přehled o řídících a kontrolních procesech a navíc poskytne lepší služby svým zákazníkům. Za implementaci zodpovídá společnost Versino CZ, která je certifikovaným partnerem společnosti SAP v oblasti řešení SAP Business One.

SAP Business One je cenově dostupné řešení k řízení podnikových procesů speciálně navržené pro malé a středně velké firmy do 150 zaměstnanců. Software může být zaveden velmi rychle a poskytuje okamžitý přístup k nejdůležitějších informacím pro podnikání, a to díky intuitivnímu, jednoduchému reportingu. Mezi 100 zákazníků, kteří v České republice používají SAP Business One, patří například firmy Comforta, Armet, Impromat – Computer a mnoho dalších. SAP Business One byl zvolen časopisem Small Business Technology Magazine za technologický produkt roku 2005.

 
  

- PR -

Repasované dárky pod stromeček: Chytré Vánoce bez utrácení

Vánoce se blíží a s nimi i tradiční honba za dárky. Co kdybyste letos vsadili na něco jiného než novou elektroniku? Repasované notebooky, počítače, iPhony nebo iPady můžou být skvělým dárkem, který potěší, nevyprázdní peněženku a je i ekologický. Zjistěte, proč právě repasy patří pod letošní stromeček.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.