- Přehledy IS
- APS (21)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (9)
- Cloud computing (SaaS) (28)
- CRM (49)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (16)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (86)
- HRM (27)
- ITSM (5)
- MES (32)
- Řízení výroby (47)
- WMS (27)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (36)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (39)
- IT řešení pro logistiku (46)
- IT řešení pro stavebnictví (25)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (26)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
IT právo
Projektové řízení
GIS - geografické informační systémy
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Sabris nabízí lokalizovaný a přednastavený systém SAP S/4HANA
Společnost Sabris CZ uvedla na trh vlastní řešení S/4.CZ, což je řešení SAP S/4HANA lokalizované pro české prostředí a přednastavené pro více než 60 standardních podnikových procesů. Podle Sabrisu lze díky tomu až o třetinu urychlit implementaci SAP S/4HANA, což významně sníží náklady na pořízení systému.
Řešení S/4.CZ je certifikované společností SAP jako „SAP-qualified partner-packaged solution for SAP S/4HANA“. Je určeno obchodním i výrobním společnostem.
„Jde o řešení propojující rozsáhlé možnosti SAP S/4HANA s lokalizací pro české prostředí a legislativu. Jsme první, kdo v Česku implementoval SAP S/4HANA, a tak i díky těmto zkušenostem jsme vytvořili řešení, které umíme nasadit během pár měsíců i s ohledem na potřeby zákazníka,“ řekl Branislav Komada, Head of Sales ve společnosti Sabris.
Právě významná úspora času a prostředků při nasazení informačního systému SAP S/4HANA, je podle Sabrisu klíčovou výhodou řešení S/4.CZ, které je dosaženo zejména využitím standardizovaných procesů dle Best Practices. V prostředí přednastavených procesů se zákazník přímo seznamuje s optimalizovanými postupy a společně s týmem Sabrisu posuzuje konkrétní přínosy pro jeho podnikání.
S ohledem na již připravené standardní procesy se výrazně zvyšuje rychlost implementace a tím také roste kontrola nad náklady a celkovou cenou, kterou zákazník za nasazení SAP S/4HANA zaplatí. Celý proces nasazení od Kick-off až po Go-Live ve společnosti střední velikosti trvá zhruba 4 měsíce. Navíc uživatelské prostředí SAP Fiori, podle zkušeností Sabrisu, výrazně zkracuje dobu zaučení nových uživatelů. Nicméně nazmar nepřijdou ani znalosti zkušených uživatelů řešení SAP, kteří se lépe orientují ve starším uživatelském rozhraní. Většinu transakcí lze totiž v řešení S/4.CZ stále provozovat v tradičním SAP GUI.
březen - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Formulář pro přidání akce