Aktuality -> IT Projekty - 18. 4. 2016

Rychlá implementace HELIOS Green ve společnosti Elektroline

Elektroline, Helios GreenFirma Elektroline, která vyrábí a dodává technologie pro kolejovou dopravu, používá od počátku letošního roku informační systém HELIOS Green, který implementovala společnost ALDOR. Zajímavostí je, že implementace systému proběhla v rekordně krátkém čase, přestože jde o robustní a komplexní informační systém. Základní funkce HELIOS Green byly v Elektroline zavedeny v průběhu pouhých tří měsíců.



Výroba je ve společnosti Elektroline řešena formou zakázek a projektů, z nichž každý má specifické požadavky. Flexibilita v podpoře zakázkové výroby proto byla údajně jedním důvodů, proč byl nakonec vybrán systém HELIOS Green.

Z legislativních a organizačních důvodů však bylo nutné implementaci všech základních funkcí zvládnout v průběhu pouhých tří měsíců. Společnosti Elektroline se proto rozhodla najmout zkušeného externího projektového manažera. To se ukázalo jako velmi důležitý faktor pro úspěšnou implementaci tak rozsáhlého řešení v tak krátkém čase. Zdeněk Mrázek, generální ředitel Elektroline, konstatuje: „Z organizačních důvodů byla pro nás důležitá rychlost a preciznost implementace systému. To se podařilo mimo jiné díky externímu řízení projektu prostřednictvím pana Dušana Lapčíka.”

V Elektroline byly v první etapě implementovány moduly Ekonomika, Majetek, Sklady, Zakázky, CRM, Workflow a Mobilní klient. V roce 2016 projekt pokračuje implementací Výroby, Reportingu a WMS. K tomu Zdeněk Mrázek dodává: „Zakázkový modul byl pro nás přizpůsoben tak, aby splňoval nároky všech tří stěžejních výrobních programů ve firmě a zároveň podporoval detailní sledování zakázek, včetně jejich vyhodnocování s následným reportingem. V účetnictví je používáno více účetních okruhů, což je při rozsahu naší činnosti nezbytné.“


 
  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.

  

- PR -

Hybridní agentský model: Budoucnost zákaznické péče podle společnosti Konecta

Nedělník_Konceta1Zákaznický servis prošel v posledních letech významnými změnami – je dynamičtější díky pokročilým technologiím spojeným zejména s umělou inteligencí (AI). Zákazníci ale očekávají lidský přístup, zároveň je pro ně podstatná rychlost odpovědi a také dostupnost servisu na více platformách. Společnosti poskytující zákaznický servis reagují na tento trend přístupem, jenž propojuje technologii s lidskostí. Společnost Konecta přichází s řešením, které přetváří svět zákaznických služeb – hybridním agentským modelem. Tento model přirozeně propojuje digitální nástroje s empatií a zkušenostmi lidských operátorů.