Aktuality -> IT Projekty - 13. 9. 2017

Rohlík.cz využívá chatbota pro komunikaci se zákazníky

Rohlik.cz, chatbotČeská technologická firma Datasys dodala internetovému supermarketu Rohlik.cz textového chatbota pro komunikaci se zákazníky. Rychle rostoucí e-shop s potravinami díky němu automaticky odbaví dotazy, které by jinak řešil tým zákaznické podpory.



Samotné řešení Datasys vyvinul Rohlíku přímo na míru, kdy chatbot zákazníka informuje o tom, kde se jeho nákup právě nachází. Technický bot dokáže vést desítky konverzací najednou. Za minutu odbaví bez problému přes 150 zpráv.

„Úspora pro Rohlik.cz se bude zvyšovat úměrně s tím, kolik zákazníků bude přes nás chatbot komunikovat,“ uvedl obchodní ředitel Datasysu Martin Novák.

Datasys je jedním z průkopníku nasazování chatbotů v ČR. Vedle systému pro Rohlík.cz dodal chatbota službě keboola.cz a aktuálně pracuje na čtyřech dalších chatbotech.


 
  

- PR -

MES jako nativní součást ERP?

S IFS Cloud žádný problém


Oblast výroby se mění. Rostoucí náklady, masivní rozvoj moderních technologií i povinnost ESG reportování a mnoho dalších faktorů v budoucnu výrazně zamíchá kartami konkurenceschopnosti. Jak si udržet prosperitu v příští dekádě?

  

- PR -

Tovek zpřístupňuje pokročilou analytiku i malým firmám

Technologie, které byly dlouhé roky doménou velkých firem a státních institucí, míří nově také k menším týmům a individuálním profesionálům. Společnost Tovek po více než třiceti letech vývoje robustních systémů pro analýzu dat představuje aplikaci Tovek Artemis – nástroj navržený pro uživatele, kteří potřebují rychle vyhledávat informace v rozsáhlých dokumentových archivech a zároveň vyžadují maximální bezpečnost.