Aktuality -> IT Projekty - 25. 6. 2010

Řešení Znalostní báze v RWE

Společnost OpenOne nasadila řešení Znalostní báze do společnosti RWE Interní Služby (RWE). Řešení Znalostní báze je implementováno pro zkvalitnění a zrychlení vyřizování IT požadavků zaměstnanců celé skupiny RWE Transgas. Společnost RWE Interní služby se k nasazení řešení Znalostní báze rozhodla na základě analýzy, která poukázala na práci s informacemi jako na jeden z klíčových faktorů kvality obsluhy uživatelů. Implementované řešení Znalostní báze umožňuje vyhledávání ve standardním stromovém rozčlenění informací do tzv. kategorií, fulltextového vyhledávání nad samotným obsahem jednotlivých témat i vyhledávání zadaných klíčových slov v souborovém systému. Součástí řešení je i komplexní funkcionalita pro řízené, kontrolované a přitom jednoduché vkládání, editaci, schvalování a publikaci požadovaných informací a detailní reporting. Rozhranním pro uživatele je aplikace tzv. tenkého klienta s vazbou na stávající systém Active Directory.

 
  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme. 

  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.