Aktuality -> IT Business - 15. 1. 2013

Requestor Servis Desk vstupuje na trh

Real Software, poskytovatel řešení pro Help Desk a Servis Desk, oznámil vydání nového produktu Requestor Servis Desk. Requestor Servis Desk je webová aplikace, která poskytuje jednotné kontaktní místo pro příjem a správu požadavků, které přicházejí do organizace nebo IT oddělení od zákazníků nebo uživatelů. Pro podporu celého řešení byla spuštěna webová prezentace www.requestor.com, která bude dostupná v anglickém, českém a v blízké době i německém jazyce. Webová prezentace se stane hlavní webovou stránkou společnosti a bude poskytovat komplexní informace o celém řešení Requestor.



 
  

- PR -

MES jako nativní součást ERP?

S IFS Cloud žádný problém


Oblast výroby se mění. Rostoucí náklady, masivní rozvoj moderních technologií i povinnost ESG reportování a mnoho dalších faktorů v budoucnu výrazně zamíchá kartami konkurenceschopnosti. Jak si udržet prosperitu v příští dekádě?

  

- PR -

Řešení N-able umožnila firmě JKC

snadno přejít na MSP model


Společnost JKC je dlouholetým dodavatelem technologií Kerio – od historických produktů WinRoute a WinRoute Pro, až po aktuální řešení Kerio Connect, Kerio Control a Kerio Operator. Poté, co portfolio produktů Kerio přešlo pod křídla společnosti GFI Software, došlo v důsledku toho i ke změně distributora, kterým se stala společnost ZEBRA SYSTEMS. Avšak v JKC nezůstali jen u GFI a podívali se i na portfolio dalších dodavatelů distribuovaných ZEBRA SYSTEMS. A našli řešení, ve kterém vidí velký potenciál pro další rozvoj a růst společnosti.

Časopis IT Systems / Odborná příloha Kalendář akcí
   listopad - 2025   
Po Út St Čt So Ne
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
1234567
RSS kanál