Aktuality -> IT Projekty - 23. 11. 2009

Redesign balíků GATE pro Tatra banku

Začátkem listopadu došlo k úspěšnému nasazení redesignu balíků GATE pro společnost Tatra banka. Nové řešení společnosti Unicorn Systems umožňuje otevírání běžných účtů i s balíčkem několika dalších služeb. GATE je informační systém vytvořený pro potřeby pracovníků Tatra banky. Umožňuje komplexní pohled na jednotlivé subjekty evidované v ostatních bankovních systémech a to nejen z pohledu informací týkajících se přímo klienta, ale i z pohledu produktů a služeb, které klient v Tatra bance využívá. Současnými úlohami aplikace je sjednocení informací o klientovi na jediné místo (Single View of Customer), poskytování konsolidovaného pohledu na tato data a aktivní správa osobních a identifikačních údajů o subjektech Tatra banky (vytvoření a úprava subjektu s on-line propagací do zdrojových systémů).

Redesign balíků GATE přinesl komplexní řešení otevírání BÚ (běžných účtů) i s balíčkem služeb v prostředí Tatra banky.

 

Hlavním cílem bylo nahrazení starého řešení otevírání a změn balíkových běžných účtů přes stávající intranetovou aplikaci spolu s automatizací a deduplikací různých manuálních kroků dnešního procesu:

  • Předvyplňování a tisk smluv k nově otevíraným nebalíkovým i balíkovým BÚ na základě dat o subjektu.
  • Předvyplňování a tisk volitelných smluvních dodatků a dokumentů na základě typu BÚ a dat o subjektu.
  • Změna obsahu stávající smlouvy o BÚ.
  • Notifikace na útvar Operations v případě dodatku o poskytování výhod zaměstnancům vybraných společností.
  • Přidělování account kódů k nově otevíraným účtům.
  • Přidělování čísel účtů k nově otevíraným účtům.
  • Otevření účtu v Core Banking Systém.
  • Vytvoření debetní platební karty pro majitele balíkového BÚ.
  • Vytvoření oprávnění operovat s účtem pomocí internetového a telefonního bankovnictví pro majitele balíkového BÚ.

 
  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.

  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.