- Přehledy IS
- APS (22)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (9)
- Cloud computing (SaaS) (29)
- CRM (49)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (16)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (27)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (52)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (36)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (42)
- IT řešení pro logistiku (46)
- IT řešení pro stavebnictví (25)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (26)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | ||
Puma zavedla nový referenční program s využitím technologií SAP a Mention Me
Značka Puma hledala cestu, jak zefektivnit své fungováni a zlepšit vztah se zákazníky. Rozhodla se proto implementovat nové technologie od společností SAP a Mention Me, která jí už pomohly dosáhnout šestinásobné návratnosti investice do nového referenčního programu.
Zvolené řešení SAP Emarsys Customer Engagement umožňuje jedné z největších světových sportovních značek pokročilou datovou analytiku a hyper-personalizaci komunikace, což v důsledku znamená schopnost oslovit toho správného zákazníka s relevantní zprávou v pravý čas. Pro značku Puma to znamená i lepší segmentaci zákazníků na základě kombinace back-office dat a informací získaných přímo od zákazníků. Systém SAP přitom zohledňuje i zákazníky, kteří produkty dané značky dlouho nenakoupili, ale doporučují je svým přátelům a známým.
Pro svůj nový referenční program v oblasti přímého prodeje zákazníkům (D2C) pak Puma oslovila společnost Mention Me, jejíž řešení je plně integrováno s platformou SAP Emarsys.
Referenční program Puma spustila na šesti hlavních evropských trzích a zjistila, že zákazníci, kteří v rámci nového referenčního programu obdrželi pozitivní referenci na produkt Puma, sdíleli doporučení s dalšími lidmi čtyřikrát častěji v porovnání s ostatními marketingovými kanály. To přineslo sportovní značce 10% zlepšení konverze zákazníků a šestinásobnou návratnost investice do referenčního programu. Letos proto Puma spustila referenční program v devatenácti dalších zemích.
„Mluvit se zákazníkem je umění a práce s technologiemi v něm hraje nezastupitelnou roli. Jen pokud máte ta správná data a nástroje, můžete poznat svého zákazníka a vědět přesně, kdy, jak, kde a s čím ho oslovit,“ říká Filip Myška ze společnosti SAP. „Díky naší platformě může obchodní tým Puma sledovat, které zprávy zákazník otevírá, které ignoruje a na které kliká. To poskytuje příležitost nejen k odpovídající reakci, ale také k predikcím s využitím umělé inteligence.“
květen - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
22.5. | Cloud Computing Conference 2024 |
5.6. | IT mezi paragrafy 2024 |
20.6. | Cybernity 2024 |
Formulář pro přidání akce
22.5. | DYTRON EXPERIENCE FORUM 2024 |
23.5. | Setkání uživatelů IFS |
11.6. | Eshopista: Síla ponákupního vztahu se zákazníkem |
13.6. | Konference ABIA CZ 2024: Inovacemi k růstu |