- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (37)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (63)
- Informační bezpečnost (43)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Puma zavedla nový referenční program s využitím technologií SAP a Mention Me
Značka Puma hledala cestu, jak zefektivnit své fungováni a zlepšit vztah se zákazníky. Rozhodla se proto implementovat nové technologie od společností SAP a Mention Me, která jí už pomohly dosáhnout šestinásobné návratnosti investice do nového referenčního programu.


Zvolené řešení SAP Emarsys Customer Engagement umožňuje jedné z největších světových sportovních značek pokročilou datovou analytiku a hyper-personalizaci komunikace, což v důsledku znamená schopnost oslovit toho správného zákazníka s relevantní zprávou v pravý čas. Pro značku Puma to znamená i lepší segmentaci zákazníků na základě kombinace back-office dat a informací získaných přímo od zákazníků. Systém SAP přitom zohledňuje i zákazníky, kteří produkty dané značky dlouho nenakoupili, ale doporučují je svým přátelům a známým.
Pro svůj nový referenční program v oblasti přímého prodeje zákazníkům (D2C) pak Puma oslovila společnost Mention Me, jejíž řešení je plně integrováno s platformou SAP Emarsys.
Referenční program Puma spustila na šesti hlavních evropských trzích a zjistila, že zákazníci, kteří v rámci nového referenčního programu obdrželi pozitivní referenci na produkt Puma, sdíleli doporučení s dalšími lidmi čtyřikrát častěji v porovnání s ostatními marketingovými kanály. To přineslo sportovní značce 10% zlepšení konverze zákazníků a šestinásobnou návratnost investice do referenčního programu. Letos proto Puma spustila referenční program v devatenácti dalších zemích.
„Mluvit se zákazníkem je umění a práce s technologiemi v něm hraje nezastupitelnou roli. Jen pokud máte ta správná data a nástroje, můžete poznat svého zákazníka a vědět přesně, kdy, jak, kde a s čím ho oslovit,“ říká Filip Myška ze společnosti SAP. „Díky naší platformě může obchodní tým Puma sledovat, které zprávy zákazník otevírá, které ignoruje a na které kliká. To poskytuje příležitost nejen k odpovídající reakci, ale také k predikcím s využitím umělé inteligence.“
Formulář pro přidání akce
13.2. | Webinář: Objevte Odoo: Nejmodernější cloudový systém... |
19.2. | Jak na vytěžování dat a zpracování došlých dokladů |
20.2. | Co jsou to ty DMSka |
10.4. | Konference ALVAO Inspiration Day 2025 |