facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 29. 6. 2023 - Ing. Lukáš Grásgruber

Produkční divize O2 TV bude plánovat své aktivity v řešení GIST Aplikace

Společnost O2 nasadí nový soft­ware pro plánování a reporting výroby její divize O2 TV Produc­tion. Ta spravuje a zajišťuje technologie pro živé přenosy, vlastní flotilu přenosových vozidel, kamerových a bezdráto­vých systémů, kterými pokrývá i rozsáhlé televizní operace. Díky novému plánovacímu softwaru, jehož vývoj a implementaci zajistí společnost GIST, bude O2 TV Production schopna lépe optimalizovat své aktivity, a to nejen v oblasti sportovních přenosů, ale i ve všech dalších aspektech televizní produkce. Nové software bude umožňovat efektivní plánování projektů včetně časového harmonogramu, alokace zdrojů a správy úkolů.



Hlavním cílem implementace softwaru pro plánování a reporting je vytvoření jednotného prostředí pro plánování eventů a řízení obchodních aktivit O2 TV Production. Záměrem je také dosáhnout automatizace procesů, snížení časové náročnosti u opakovaných eventů a tím vyšší efektivitu produkce. Software nabídce podporu pro sestavení nabídek a rozpočtů. Současně bude obsahovat potřebné kontrolní mechanismy a generovat reporty. Řešení bude dostupné i z mobilních zařízení a zajistí také například automatické notifikace na zainteresované uživatele daného projektu.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.